Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har hørt at man ikke legger på seg når man har mensen, Er ikke helt overbevist, og tror egentlig ikke på det. Noen som vet noe om dette?

Takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Hvilken tulling er det som har sagt det? Du har like stor sjanse for å legge på deg under mensen som du har når du ikke har mensen.

Veldig mange kvinner legger faktisk på seg en kilo eller to rett før/under mensen, men de forsvinner igjen når mensen er over.

Skrevet

Hvilken tulling er det som har sagt det? Du har like stor sjanse for å legge på deg under mensen som du har når du ikke har mensen.

Veldig mange kvinner legger faktisk på seg en kilo eller to rett før/under mensen, men de forsvinner igjen når mensen er over.

Ja takk det var det også tenkte. Det har jo ingenting å si! Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...