Gå til innhold

Hvorfor stirrer dere så mye?


Gjest RunawayShadow

Anbefalte innlegg

Gjest RunawayShadow

Kan dere slutte med all den stirringen hver gang man er ute? Jeg skjønner at jeg snakker nå til en liten del av dere, men noen er bedre enn ingen. Synes det er ekkelt at dere ser så mye på meg når jeg går ute, dømmer meg selv om jeg ikke har gjort noe som helst. Bare så dere er klar over det så skjønner jeg at dere ser på meg, så dere er ikke akkurat diskret heller. Dette er ikke for å kjefte på dere, men bare gjøre dere obs på at folk skjenner det når dem har andre sine øyne på seg. Så kan dere tenke over det neste gang dere går ute i sentrum, på matbutikken, i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

You're not all that



Anonymous poster hash: 72818...bd3
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RunawayShadow

You're not all that

Anonymous poster hash: 72818...bd3

Det er jo derfor dem stirrer. Dem trenger ikke vise det så mye at andre gjør det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, så du påstår du er så vakker at folk ikke klarer å få øynene vekk fra deg. :fnise:



Anonymous poster hash: 72818...bd3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RunawayShadow

Jaha, så du påstår du er så vakker at folk ikke klarer å få øynene vekk fra deg. :fnise:

Anonymous poster hash: 72818...bd3

Leste du ikke hva jeg skrev til han forrige, det er ikke derfor. Dere tror alltid det har med skjønnhet å gjøre og blir helt farget av det, nå gjør dere akkurat det samme her inne som på utsiden. At det går an å være så frekke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste du ikke hva jeg skrev til han forrige, det er ikke derfor. Dere tror alltid det har med skjønnhet å gjøre og blir helt farget av det, nå gjør dere akkurat det samme her inne som på utsiden. At det går an å være så frekke.

hæ? :klo:

Anonymous poster hash: 72818...bd3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stirr tilbake, og finn ut hvem som blunker først. Hvis du vinner kan du springe bort til vedkommende og flire av ham. Han tapte nemlig nettopp stirreleken.

Vi som gjør det mangler bare noen å spille stirreleken med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen stirrer på deg - det er bare noe du tror. Om du da ikke har horn, hale og grønt hår vel og merke.



Anonymous poster hash: 35265...56b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor dem stirrer. Dem trenger ikke vise det så mye at andre gjør det også.

De.

Anonymous poster hash: 8bf06...637

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, vondt å føle at man blir stirret på. Føler du at folk hvisker og sender hverandre blikk også?

Anonymous poster hash: 04e0e...545

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at folk stirrer er ofte bare en følelse.. Du tenker at folk stirrer på deg og dermed er følelsen generert. Ofte er det slik at de fleste ikke stirrer på andre og har nok med seg og sitt- ikke mange som husker hvordan ukjente mennesker de gikk fordi hadde på seg eller så ut! Legger du merke til det selv?

Anonymous poster hash: 9d2cc...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også at mange stirrer, og det er veldig ekkelt. Blir jo usikker, begynner å lure på om jeg har noe i ansiktet eller på klærne eller et eller annet.

Men det er jo mulig det også er som det blir nevnt over at dette kun er noe som sitter i ens eget hodet.

Men jeg har sluttet å se opp på folk nesten fordi jeg føler de stirrer, og orker ikke de dem i øynene



Anonymous poster hash: 46ea3...298
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange stirrer på meg og.

Men det er fordi jeg er 15kg undervektig og ser ut som et anoreksi-vrak.

Her om dagen var det et par ungjenter på min alder (typ 18-19) som presterte i å rope "å fytti helvete!!" for så å glane på meg. De snudde seg fort når jeg snudde meg å så på de :P Så gikk jeg, og de snudde seg etter meg igjen. haha



Anonymous poster hash: d0853...398
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere slutte med all den stirringen hver gang man er ute? Jeg skjønner at jeg snakker nå til en liten del av dere, men noen er bedre enn ingen. Synes det er ekkelt at dere ser så mye på meg når jeg går ute, dømmer meg selv om jeg ikke har gjort noe som helst. Bare så dere er klar over det så skjønner jeg at dere ser på meg, så dere er ikke akkurat diskret heller. Dette er ikke for å kjefte på dere, men bare gjøre dere obs på at folk skjenner det når dem har andre sine øyne på seg. Så kan dere tenke over det neste gang dere går ute i sentrum, på matbutikken, i bilen.

Word

Anonymous poster hash: b222c...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis folk stirrer sånn uten å skjule det, kan det hende de egentlig ikke ser deg, men tenker på andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er faktisk en del mennesker i Oslo (og sikkert i resten av landet) som stirrer voldsomt.

Veldig bondsk.

Anonymous poster hash: 10cc1...16d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Tråden er ryddet for spekulasjoner og rasistiske utsagn.

Daenerys, mod.

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være paranoia, noen folk stirrer faktisk, og det er svært ubehagelig for de som blir "utsatt" for det. Bare du ser litt annerledes ut enn flertallet så virker det som om folk tror det er fritt frem, som om de aldri har sett noe som skiller seg ut før. Det er de samme som snur seg og stirrer når noen kommer kjørende i rullestol, eller synes det er helt greit å stille seg opp å glo på bilulykker.



Anonymous poster hash: 39632...3e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stirrer faktisk ofte på folk..

Som regel når jeg er ute bruker jeg tiden min på å se på hva folk har på seg: hvilken stil de har: hvordan de har håret og hvilke sko de har valgt. Jeg stirrer mest på de jeg liker utseendet til, spesielt hvis noen har kjempefint hår, bra kropp, fine sko, fyldig hår, vakkert ansikt og flott rumpe. Jeg blir rett og slett sjalu når det kan se ut som om jeg stirrer stygt, men egentlig har jeg lyst til å løpe bort til de og fortelle de hvor kule de ser ut på gata!

Så ikke ta det ille opp om noen som meg ser deg gå til bussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...