AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Fikk resept på p-ring i dag etter 6 år med p-piller. Trivdes egentlig med piller, men fikk mellomblødninger omtrent hver dag og prøvde så loette, men nå er det verre. Fikk derfor utskrevet p-ring da hun sa dette var noe mange var fornøyde med og ingen opplevde noen plager som jeg har gjort. Lurer på om noen har hatt erfaring med dette? Anonymous poster hash: e2765...80c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 P-ring er veldig lettvint! Jeg fikk dog vondere menstruasjon. Pluss at det er jo en del dyrere enn piller. Men ellers er det veldig greit altså! Liker å tro at det er bedre å få hormonene lokalt enn i blodet, slik som med piller.Anonymous poster hash: c125a...6b4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 P-ring er veldig lettvint! Jeg fikk dog vondere menstruasjon. Pluss at det er jo en del dyrere enn piller. Men ellers er det veldig greit altså! Liker å tro at det er bedre å få hormonene lokalt enn i blodet, slik som med piller.Anonymous poster hash: c125a...6b4 Takk for svar, du har altså ikke opplevd noe mellomblødninger? Anonymous poster hash: e2765...80c
peppermyntete Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Eneste jeg vet om p-ring er at det kan være vanskelig å få tak i, dvs at apotekene ofte er utsolgt. En venninne av meg fikk også mellomblødninger på p-ring, men det betyr jo ikke at du trenger å få det!
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Jeg er kjempefornøyd med p-rimg. Har brukt det i over 10 år, og har aldri hatt mellomblødninger. Er kjempefornøyd Anonymous poster hash: 2b67f...ac1
Gjest iGirl Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 (endret) Jeg begynte med p-ring for ca en måneds tid siden, og det er årevis siden sist jeg gikk på hormonell prevensjon. Jeg er superfornøyd! Merker ikke at den er der, og har ikke opplevd at den er i veien på noen måte. Ingen bivirkninger i form av blødninger eller andre ting heller. Deilig å slippe å huske pillen, og godt for samvittigheten å vite at man får i seg mindre mengde hormoner. Endret 11. mai 2015 av iGirl 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Takk for svar, du har altså ikke opplevd noe mellomblødninger? Anonymous poster hash: e2765...80c Nei, det hadde jeg ikke Anonymous poster hash: c125a...6b4
MarieIselin Skrevet 13. mai 2015 #8 Skrevet 13. mai 2015 Jeg er også bland de veldig fornøyde! Har slitt i mange år med forskjellige p-piller, tilslutt endte jeg opp med p-ring og er kjempeforøyd! For det første trenger du ikke å huske på den hver dag, jeg blør mye mindre (type 3 dager i stedenfor 7), og jeg har ingen bivirkninger! Tror jeg..lenge siden jeg ikke brukte noen hormonell prevensjon, så vet vel egentlig ikke hvordan kroppen fungerer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå