Gjest Tex Skrevet 29. august 2004 #21 Skrevet 29. august 2004 Anbefales herved! Ikke til meg håper jeg...?
Gjest Renate 2 Skrevet 30. august 2004 #22 Skrevet 30. august 2004 Ikke til meg håper jeg...? Joda Tex, Mumibleier til deg og alle andre... er jo så billig atte det bare er å kjøpe
Gjest EvaL Skrevet 30. august 2004 #23 Skrevet 30. august 2004 Er disse bleiene nedbrytbare? Hva med Libero, er de nedbrytbare? Blir ganske mye plastikkavfall av alle barn som bruker engangsbleier. Jeg kommer nok til å bruke tøybleier til mine barn. Nelle Tøybleier kommer jeg aldri til å benytte på mine barn, de er jo store og klumpete og konstant våte. Nei, slikt ubehag skal de få slippe. Monja' date=' Mummiebleiene er kjempefine, veldig myke og med god oppsugingsevne. De er som regel billigere enn andre bleier også... Jeg har brukt Mummiebleier til mine barn [/quote'] Har aldri hørt om disse før jeg, men de må vel ha vært på markedet en stund siden dine barn brukte disse bleiene Tex?
Gjest Qlio Skrevet 30. august 2004 #24 Skrevet 30. august 2004 Ikke til meg håper jeg...? Du er ikke helt god!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå