monja Skrevet 27. august 2004 #1 Del Skrevet 27. august 2004 Var en tur innom Europris idag og så at de selger bleier med Mumietrollet på. Er disse helt forferdelige eller er det i bunn og grunn ikke så ulikt de dyrere merkene fra dagligvarebutikken? Jeg mener, noen må jo kjøpe disse bleiene også? Mye å tenke på en fredagskveld :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 27. august 2004 #2 Del Skrevet 27. august 2004 Har ikke prøvd, men en på barselgruppa har, og hun var fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annbjørg Skrevet 27. august 2004 #3 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg kjøpte Mummibleier en periode, og var godt fornøyd. Gullungen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. august 2004 #4 Del Skrevet 27. august 2004 Har ikke prøvd de, men har prøvd Coop sine og de var greiu nok... Men jeg går nok alltid tilbake til de dyre Liberobleiene... (Som er ganske billig på Kiwi... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 27. august 2004 #5 Del Skrevet 27. august 2004 Er disse bleiene nedbrytbare? Hva med Libero, er de nedbrytbare? Blir ganske mye plastikkavfall av alle barn som bruker engangsbleier. Jeg kommer nok til å bruke tøybleier til mine barn. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. august 2004 #6 Del Skrevet 27. august 2004 Er disse bleiene nedbrytbare? Hva med Libero, er de nedbrytbare? Blir ganske mye plastikkavfall av alle barn som bruker engangsbleier. Jeg kommer nok til å bruke tøybleier til mine barn. Nelle Jada, det lurte jeg også på, helt til jeg så hvor dårlige de var. Ville ikke barnet mitt så vondt jeg. Han var jo så sår at han blødde etter bare kort tid med tøybleier. Det er jo det de bruker på Barsel. Så derfor bruker jeg Libero... Om de er nedbrytbare vet jeg jammen meg ikke, men jeg gjør så mye annet innen resirkulering og kompostering at noen bleier fra min sønn får verden tåle. Jada jeg er sikkert kjempe egoist, men det får så være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. august 2004 #7 Del Skrevet 27. august 2004 Er disse bleiene nedbrytbare? Hva med Libero, er de nedbrytbare? Blir ganske mye plastikkavfall av alle barn som bruker engangsbleier. Jeg kommer nok til å bruke tøybleier til mine barn. Nelle Hva har det med Monjas spørsmål å gjøre...? Monja, Mummiebleiene er kjempefine, veldig myke og med god oppsugingsevne. De er som regel billigere enn andre bleier også... Jeg har brukt Mummiebleier til mine barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. august 2004 #8 Del Skrevet 27. august 2004 Monja' date=' Mummiebleiene er kjempefine, veldig myke og med god oppsugingsevne. De er som regel billigere enn andre bleier også... Jeg har brukt Mummiebleier til mine barn [/quote'] Tror jeg skal prøve disse jeg!! :-) Se om jeg får tak i de her i byn også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 27. august 2004 #9 Del Skrevet 27. august 2004 Jeg har ikke prøvd bleiene på Europris,men det er jo verd ett forsøk.Skal kjøpe en pakke i morgen å prøve. Visste ikke at de solgte bleier på Europris engang jeg :oops: Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. august 2004 #10 Del Skrevet 28. august 2004 Hvor mye koster disse bleiene, da? Coop sine koster 40 kr per pakke og funker hvertfall helt greit! Nå bruker vi Bambolina. Kiwi tok inn disse under streiken, og morfar kjøpte 17 pakker til barnebarnet sitt for 15 kr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 28. august 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 28. august 2004 Tror de koster 29 kroner pr pakke, men jeg er ikke sikker. Studerte ikke pakkene så jeg vet ikke antallet i dem heller. Så bare at de sto der - visste ikke at de solgte bleier på Europris jeg heller før i går :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. august 2004 #12 Del Skrevet 28. august 2004 TEX; hva er nærmeste Europris for oss? Strømmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. august 2004 #13 Del Skrevet 28. august 2004 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. august 2004 #14 Del Skrevet 28. august 2004 Thanks! Skal en tur på de kanter etterpå, kanskje jeg stikker innom. Men mener at vi fortsatt har vertfall 7 pakker igjen med bleier, da.... Dessuten regner det, ombestemmer meg, vil ikke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 28. august 2004 #15 Del Skrevet 28. august 2004 Bleier er nok nedbrytbare for vi sorterer bioavfall for seg selv og bleiene skal oppi der. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 28. august 2004 #16 Del Skrevet 28. august 2004 Var på Europris i dag og så etter disse bleiepakkene.Men de var UTSOLGT Fikk varer på mandag. Koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 28. august 2004 #17 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg lot meg "lure" og har kjøpt en pakke i dag. Har de på i natt, så ser vi fort om de holder på nattetiss. Uansett holder de nok sikkert på dagen! Disse virket mykere enn Coop sine, hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 29. august 2004 #18 Del Skrevet 29. august 2004 Har aldri prøvt Mummibleier, men har brukt pampers, libero og coopbleier om hverandre. Coopbleiene liker vi veldig godt, spesielt pris i forhold til antall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 29. august 2004 #19 Del Skrevet 29. august 2004 Åssen gikk det med Mummibleie inatt da?, Qlers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 29. august 2004 #20 Del Skrevet 29. august 2004 Det gikk kjempefint! Anbefales herved! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå