Gjest anonym nå Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Jeg har hatt blemmer/hudforandringer nedentil i snart 4 uker. Har vært til lege tre ganger, men de to første ble det ikke tatt noen prøver. Fikk bare beskjed om at det kunne være herpes og at det ville forsvinne. Men det har det altså ikke gjort. Det sprer seg. Så nå har jeg vært til lege for tredje gang i begynnelsen av denne uken, og da forlangte jeg at det skulle tas prøver. For jeg vil vite hva dette er. Legen gjorde et eller annet inni meg, og jeg såg blod på en pinne han gravde med, men jeg vet ikke hvilke prøver som er tatt der inne fra. + De tok blodprøve. Men det jeg lurer på, er den salven jeg fikk resept på. For hvis dette er herpes (noe siste lege også sa det kunne være, men ikke visste), så er jo det er virus. Salven heter :Terramycin polymyxin B, og på virkemåte så står det:"....inneholder en kombinasjon av to bredspektrede antibiotika, dvs bakteriedrepende legemidler". Men man kan ikke ta kverken på virus med antibiotika. Så hva har det da for seg at jeg skulle smørre to ganger om dagen med den? Jeg lurer på om det bare var noe jeg fikk for at han skulle "berolige et overhysterisk kvinnfolk". For jeg tar jo på vei når jeg ikke får vite hva som er galt, og om det er noe jeg kommer til å lide med resten av livet, eller om det er noe jeg kan få medisiner mot.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå