Gå til innhold

Jeg trenger tips!


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På få timer har jeg nemlig klart å sove på meg den uhorvelige vonde nakken. Jeg kan ikke vri hodet til venstre i det heler tatt, der kjennes da ut som om hodet blir vridd lenger fysisk mulig. Så hodet ligger litt på skakke til høyre for å unngå de vonde smertene.

Dette er vel et kjent fenomen for de fleste inkl meg, en eller annen gang så skjer det. Har hatt slik vondt tidligere også.

Nå lurer jeg på hva dere gjør for noe for å minske smerten?

Noen lure tips til å bli bedre? :)

Anonymous poster hash: 36298...6a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tøye og bøye. Det gjør VONDT, men hjelper mye etterhvert. Bøy til smertegrensen, stopp og repeat



Anonymous poster hash: f1577...27d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...