AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 På få timer har jeg nemlig klart å sove på meg den uhorvelige vonde nakken. Jeg kan ikke vri hodet til venstre i det heler tatt, der kjennes da ut som om hodet blir vridd lenger fysisk mulig. Så hodet ligger litt på skakke til høyre for å unngå de vonde smertene. Dette er vel et kjent fenomen for de fleste inkl meg, en eller annen gang så skjer det. Har hatt slik vondt tidligere også. Nå lurer jeg på hva dere gjør for noe for å minske smerten? Noen lure tips til å bli bedre? Anonymous poster hash: 36298...6a0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Tøye og bøye. Det gjør VONDT, men hjelper mye etterhvert. Bøy til smertegrensen, stopp og repeat Anonymous poster hash: f1577...27d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå