Gå til innhold

Resturant anbefaling Oslo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen gode tips og erfaringer med spisesteder i Oslo, som er hyggelige men samtidig ikke alt for dyre.

Helst ikke asiatisk eller typisk gourmet mat. Utover det veldig åpen for forslag!

Anonymous poster hash: 6ea22...1d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delicatessen og Trancher. Delicatessen har den beste tapasen jeg har smakt i hele mitt liv, og Trancher har kun entrecote på menyen, og du bestiller tilbehør utenom. Begge var ganske greie på pris (Trancher 240,- for liten biff med mye tilbehør og Delicatessen ca. 600,- for 8 forskjellige retter) Disse to befinner seg på Grunerløkka, rett ved hverandre omtrent. Men mener de har restauranter både på Aker Brygge og Majorstuen.

Ellers er Olivia på Aker Brygge ganske greit, billig og grei pasta og pizza.

AnonymBruker
Skrevet

Flere tips? :) Er faktisk ikke så glad i Olivia, syna Villa paradiso er bedre.

Skrevet

Eataly på Aker Brygge har nydelig italiensk mat. Helt greit prisnivå.

AnonymBruker
Skrevet

Mama rosa og mækkern.

Anonymous poster hash: e5ca4...1e9

AnonymBruker
Skrevet

Vappiano

Anonymous poster hash: bab39...650
Skrevet

Tijuana på Løkka ville jeg sjekket ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips :) Flere?

AnonymBruker
Skrevet

Stormkjøkkenet

Anonymous poster hash: debe3...4dd

Skrevet (endret)

Delikatessen ( helst den originale på løkka) Døgnvill ved Vulkan ( sykt god burger)

Glemte Bolivar i Vibes gate, den er en pærle!

Endret av Zereta
Skrevet

Lille spiseriet.

Skrevet (endret)

Eataly på Aker Brygge har nydelig italiensk mat. Helt greit prisnivå.

Signerer på denne! Utrolig god mat! Prisen skrus opp ganske kraftig i sommermånedene, men vanligvis er det veldig overkommelig.

Illegal burger har også kjempegode burgere :) De er små da, så om man er sulten må man nesten ha to.

På Hotell Bristol har de NYDELIG mat, i grillen er det rimelig dyrt, men i vinterhagen er det greie priser. Man får sinnsykt mye mat for pengene også :)

Endret av bippo
AnonymBruker
Skrevet

Zaffran ved torggata har skikkelig god mat med ok pris

Anonymous poster hash: 753ee...d56
AnonymBruker
Skrevet

Vinnies kebab

Anonymous poster hash: e5ca4...1e9

AnonymBruker
Skrevet

Hos Thea, Brasserie Blanche, Brasserie France, Maaemo, Stormkjøkkenet, Alex Sushi, Nodee, Dinner, Sudøst, Vapiano,

Anonymous poster hash: a5355...c26
AnonymBruker
Skrevet

Villa Paradiso har hatt elendig service de siste gangene jeg var der. Tijuana eller hva det nå het har smakløst mat etter min mening så anbefaler ingen av de to stedene :/

Anonymous poster hash: 17bec...b2e
Gjest iGirl
Skrevet

Signerer på denne! Utrolig god mat! Prisen skrus opp ganske kraftig i sommermånedene, men vanligvis er det veldig overkommelig.

Illegal burger har også kjempegode burgere :) De er små da, så om man er sulten må man nesten ha to.

På Hotell Bristol har de NYDELIG mat, i grillen er det rimelig dyrt, men i vinterhagen er det greie priser. Man får sinnsykt mye mat for pengene også :)

Sorry avsporingen men burgerne på illegal er SMÅ?!? De er vel heller litt store.. Jeg klarer nesten aldri å fullføre hele. Vet ikke hva slags burger du har fått men jeg tror du blander med et annet sted.

• Liker 1
Skrevet

Sorry avsporingen men burgerne på illegal er SMÅ?!? De er vel heller litt store.. Jeg klarer nesten aldri å fullføre hele. Vet ikke hva slags burger du har fått men jeg tror du blander med et annet sted.

Det er noen år siden jeg var der, og da fikk vi noen knøttsmå burgere. Den var bra stablet i høyden, så det var jo greit, men utover det var de mini.

Gjest iGirl
Skrevet

Det er noen år siden jeg var der, og da fikk vi noen knøttsmå burgere. Den var bra stablet i høyden, så det var jo greit, men utover det var de mini.

Noen år siden? De har ikke vært der såå lenge da.. 2012 tror jeg? Uansett, de må ha forandret noe isåfall, for de burgerne er alt annet enn små. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...