Gå til innhold

Ariana Grande


Tøytigern

Anbefalte innlegg

Kan hun egentlig danse?

Jeg har aldri sett henne danse, noe særlig.

Hun hopper litt rundt og tar noen trinn, men ellers ser det ut som hen er mest opptatt av å fikle med håret sitt og se dum og deilig ut.

Er det bare meg som reagerer?

Jeg syns det virker så fordummende...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Ivy.

Vet ikke. Har ikke sett henne opptre så mye. Men kanskje hun ikke klarer å danse på høye sko. Men hun er en veldig søt jente da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Har ikke sett henne opptre så mye. Men kanskje hun ikke klarer å danse på høye sko. Men hun er en veldig søt jente da :)

Mulig det er skoene.

Men da burde hun i tilfelle velge noen hun greier å danse i.

Jeg er sikker på at hun ville bli tatt mere seriøst dersom hun ikke gikk for den der "søt,menn-vil-ha-meg, bimbo" rollen.

Det ser ut som hun ber om å bli klådd på, hver eneste gang hun framfører noe...

I tillegg til at hun framstår veldig barnslig.

Jeg syns der er synd for hun har jo en god stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes hun virker helt intetsigende. Ikke bra stemme, ikke underholdende...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hun egentlig danse?

Jeg har aldri sett henne danse, noe særlig.

Hun hopper litt rundt og tar noen trinn, men ellers ser det ut som hen er mest opptatt av å fikle med håret sitt og se dum og deilig ut.

Er det bare meg som reagerer?

Jeg syns det virker så fordummende...

Hun dansa på victoria secret showet i høst, men dette er jo veldig vanlig for artister da. Hun er ikke den første, ikke den eneste og ikke den siste. Om jeg reagerer? Nei, jeg har viktigere ting å bruke energien min på. Dette er ikke et verdensproblem. Fatter ikke at det kan påvirke livet ditt så mye. Eller at du klarer å irritere deg så grenseløst over en artist, en person du ikke kjenner,

"Successful people never worry about what others are doing".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun dansa på victoria secret showet i høst, men dette er jo veldig vanlig for artister da. Hun er ikke den første, ikke den eneste og ikke den siste. Om jeg reagerer? Nei, jeg har viktigere ting å bruke energien min på. Dette er ikke et verdensproblem. Fatter ikke at det kan påvirke livet ditt så mye. Eller at du klarer å irritere deg så grenseløst over en artist, en person du ikke kjenner,

"Successful people never worry about what others are doing".

Ts har ikke sagt hun irriterer seg over det vel? og det er et stort verdensproblem. Hun bare spør hvorfor hun ikke danser så mye. Må da være lov til det. Skjønner ikke hvorfor du irriterer deg så mye over det. Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EmilyR

Hvem bryr seg og hvorfor MÅ hun kunne danse? Det er jo sanger hun er. Synes hun er veldig talentfull jeg :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg og hvorfor MÅ hun kunne danse? Det er jo sanger hun er. Synes hun er veldig talentfull jeg :)

Jo, jeg syns hun er talentfull. Men jeg syns hun lar industrien drukne talentet sitt med å be henne se ut som en überbabe, for å kamuflere at hun kanskje ikke er en god danser.

Jeg vet ikke om hun er dette, fordi jeg aldri har sett henne danse noe spesielt.

Men hun kunne i tilfelle brukt mere tid på å ha en koreografert dans, i stedet for å fikle med håret sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Hun ser ut som en 10-åring og oppfører seg også slik. Dette kombinert med slutty klær gjør det hele nokså ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun ikke sangerinne da? Eller blir hun booket som danser også? Kan jo godt være hun var danser før hun ble sanger, men er ganske vanskelig å danse samtidig som man skal prøve å synge nogenlunde rent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skulle jeg reagere om hun ikke kan danse? hun er jo ingen danser, men sanger og skuespiller. jeg er ikke så opptatt av hvordan hun beveger seg på scenen, men jeg synes hun er flink til å synge :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Er hun ikke sangerinne da? Eller blir hun booket som danser også? Kan jo godt være hun var danser før hun ble sanger, men er ganske vanskelig å danse samtidig som man skal prøve å synge nogenlunde rent..

Bare å høre på Britney Spears synge live (ikke at det er så ofte) mens hun danser. Høres ikke bra ut. Er jo en grunn til de fleste sangere har back up dancers,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem bryr seg og hvorfor MÅ hun kunne danse? Det er jo sanger hun er. Synes hun er veldig talentfull jeg :)

Jeg synes hun er elendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...