AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Kan gravide ta det? Sliter med solforbrenning om sommeren, brukte i fjor faktor 30 og fikk 2.gradsforbrenning med flass og blemmer med vann... Står at betakaroten hjelper mot solforbrenning, men kan gravide ta det?Anonymous poster hash: 00b90...d90
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har lest at gravide ikke skal ta det. Jeg selv tok da jeg ikke var gravid. Reagerte vedig og ble syk. Kastet opp. Vil ikke anbefale det til noen, SPESIELT IKKE GRAVIDE. Bruk sunblock og ta vare på deg selv Anonymous poster hash: d729f...3be
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Nei har også hørt at gravide ikke skal ta det. Du bør også være ekstra forsiktig i solen når du er gravid. Gravide kan lettere bli solbrendt og få pigmentflekker som ikke nødvendigvis forsvinner igjen etterpå. Anonymous poster hash: 02f14...fac
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Dette er ikke noe du skal ta opp på et forum. Kontakt helsepersonell for et ordentlig svar. Anonymous poster hash: 59e92...62e
peppermyntete Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Hvis du blir så ekstremt brent av vanlig soling så bør du vel uansett gå til lege og få hjelp, spesielt siden man skal være ekstra forsiktig med soling som gravid.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Hvis du blir så ekstremt brent av vanlig soling så bør du vel uansett gå til lege og få hjelp, spesielt siden man skal være ekstra forsiktig med soling som gravid. Ja, jeg pleier ikke å sole meg, men satt i bikini på stranda. Smurte meg ofte og! Jeg blir så VARM om sommeren, så liker ikke å dekke meg til. Virker som armene går greit, men ansiktet, ryggen og skuldrene blir veldig solbrente. Gå med solhatt hele sommeren? Anonymous poster hash: 00b90...d90
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå