AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #1 Skrevet 11. mai 2015 Jeg er 24 år gammel, og det siste året har knærne mine begynt å knirke veldig mye, spesielt under trening. Jeg har alltid vært aktiv, men har det siste året gradvis (!) trent mer og mer, både kondisjon og styrke. Men merker særlig når jeg skal gjøre beinøvelser (squats og utfall) at knærne knirker. Det knirker så mye at folk kommenterer det. Er dette farlig i såfall? Jeg kjenner ikke noe spesielt i knærna (enda). Anonymous poster hash: 25e5b...4fa
Gjest Sleeve Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Har det akkurat sånn jeg også. Aner ikke hva det kommer av, men de knirker ofte nå, spesielt under trening. Av og til føler jeg at de henger seg opp litt, og først løsner etter en liten knekk. Har ikke sjekket det opp, men mulig det er noen som kan gi tips her.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Så lenge du ikke har smerter er det ikke farlig. Det kan være så enkelt som at et senefeste knepper, eller en sene/muskel knepper over. Får du derimot smerter før, under, etter trening etc, hvilesmerter ol så bør du stoppe treningen og oppsøke lege Anonymous poster hash: 6a1b2...025
Sugerøret Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Luftbobler i leddvæsken som sprekker ,mest sansynlig
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Spis mer avocado og nøtter. Smører leddene Anonymous poster hash: 64ca6...364
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå