Gå til innhold

Mellomblødning


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på p-piller, har gått på dem i 5mnd nå, har ikke hatt mellomblødning før nå, er vel mer brun utflod, begynte lørdag kveld, og jeg skal ha mensen om en uke... Sist gang jeg kan ha blitt gravid er før forrige mensen, så 5 uker siden.. Står også har veldig vondt i magen, litt verre enn menssmerter.. Aner ikke hva som skjer... Noen som kan hjelpe?😊

Anonymous poster hash: ec6d9...e17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her, Rettelse 3 uker siden sist samleie, foer det 4.



Anonymous poster hash: ec6d9...e17
AnonymBruker
Skrevet

Er som å lese om meg. Jeg har sittet med samme dilemma i noen dager. Men regner med at det bare er en naturlig mellomblødning for har tatt to tester og begge er negative så ikke gravid. Det kan ha helt naturlige årsaker at det er en bivirkning av p-piller.



Anonymous poster hash: 31009...2e2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok test 22. Men den var negativ, er brudd med han som jeg hadde samleie med.. Har aldri opplevd det tidligere heller...

Anonymous poster hash: ec6d9...e17

AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg heller. Tenkte med en gang festeblødning. Men nå er det 20 dager siden sist samleie og to negative graviditetstester så... Da tenker jeg at en mellomblødning er en mellombløning. Kan og komme av stress.



Anonymous poster hash: 31009...2e2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke.. er rett før eksamen og russetid, pluss brudd med kjæresten.. Mulig det spiller inn. Jeg har vært en del kvalm, og jeg tok en test men det er nesten tre uker siden..

Anonymous poster hash: ec6d9...e17

Gjest Anjelic
Skrevet

Hvorfor tror du at du er blitt gravid? Glemte du p pillen? Hvor lang tid etter samleie tok du test?

AnonymBruker
Skrevet

Tok test nesten tre uker etter samleie.. jeg aner ikke men har aldri hatt mensen foer jeg skal... Med mindre jeg har vaert skikkelig daerlig... Men det er jo ikke helt blod heller, er mer utflod med blod i... Og det foeles ut som mensen, men jeg er midt paa brettet, dag 15 i dag... Gaar paa Loette 28 forresten... Har ogsaa slitt med aa ta dem paa et spesifikt tidspunkt, som i gaar, jeg kom ikke paa den foer 17.30...



Anonymous poster hash: ec6d9...e17
Gjest Anjelic
Skrevet

Så du tar de til ulik tid hver dag? Da er det ikke rart du får mellomblødninger. Jeg tar også Loette. Tok testen 20 dager etter. Jeg er nøye med tidspunkt. Men kan være stress til meg Samt at jeg for en uke slet med magen.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke hver dag, men så var jeg ute i helgen som gjorde at jeg blir litt mer sløv og ikke kommer på dem.. Er ofte i helgene det sklir ut, i hverdagene har jeg rutine med å ta dem mellom 07.30-08.00.. Så det kan jo være mangt... Jeg sa at jeg hadde slitt med at mensen kom utilregnelig når jeg er syk, og jeg er på vei til å bli ganske dårlig nå, så kan være dette...

Anonymous poster hash: ec6d9...e17

AnonymBruker
Skrevet

Ah, skjønner. Jeg er så forvirret selv. Jeg hadde samleie for 20 dager siden på min første menstruasjonsdag. Tok to graviditetstester som nevnt hvor begge var negative. Hadde eggeløsning for noen dager siden (tror jeg selv da) og fikk blødninger for tre dager siden. Er bare brunt utflod og brun/svart slim (beklager detaljer).

Tok jeg test for tidlig? Har saufart nettet og der står det 14 dager siden samleie så den kvoten har jeg hvertfall oppfylt.



Anonymous poster hash: 31009...2e2
AnonymBruker
Skrevet

14 dager ja.. Jeg ville sett det an, siden det er en uke til mensen(tror jeg) for din del. Men jeg har også dette "slimet"... regner med det var bar jeg som overreagerte litt og tenkte ikke over at jeg tok pillen veldig sent i går... Men det ordner seg nok😊

Anonymous poster hash: ec6d9...e17

AnonymBruker
Skrevet

For meg virker det som om mensen er i gang. Det som kommer ser ut til å være gammelt blod.
Jeg tror det er stress til meg.

Tok en RFSU test i for i gårs (da 19 dager etter samleie). Den viste negativt, men småhysterisk kunne jeg ane en kontur av en stripe i det andre vinduet hvis jeg så veldig nøye etter i dagslys. Dette kunne ikke min kjæreste se. Tok derfor en digital i dag som viste "ikke gravid".

Hadde samleie første dagen i forrige menstruasjon.



Anonymous poster hash: 31009...2e2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok den testen min, då konturene og sa det til (eks)kjæresten og han så ingenting, men fikk jo mensen dagen etter😊 men da er nok mensen i gang for begge to😊

Anonymous poster hash: ec6d9...e17

Gjest Anjelic
Skrevet

Da hadde vi like opplevelser høres det ut som. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det har vi da! Men da er det ikke så rart😊takk for hjelpen😄

Anonymous poster hash: ec6d9...e17

AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig. :)

Men et spm til dere på kvinneguiden. Kan jeg stole på graviditetstesten som er tatt 20 dager etter samleie? Blir jo helt sliten av dette.

Tok en RFSU test i går. Jeg kunne selvsagt se "konturene" av en strek hvis jeg så veldig nøye, men samboeren min så ingenting så regner med jeg er litt hysterisk. Tok en digital i dag og den viste "ikke gravid".



Anonymous poster hash: 31009...2e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...