Gå til innhold

vil ikke ha han der i mitt bryllup

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke formidle det som et krav. Mer som den rette tingen for han å gjøre om han ønsker å bli invitert til det parret han har snakket ned om. Både deg, samt han som valgte deg.

Rett og slett få typen din til å ta det opp, og når det er oppe så klarer han nok å bestemme selv hva som er det rette å gjøre. Enten få frem en unnskyldning, eller at han aldri mente det slik det hørtes ut, eller andre ting.

Skjønte den, og jeg har for så vidt sakt dette til samboeren min, mn når jeg allerede fra før av ikke er inkludert i ting hos han så tenker jeg heller at han kan bare dra til h.. hehe:)

Anonymous poster hash: 98d89...88a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønte den, og jeg har for så vidt sakt dette til samboeren min, mn når jeg allerede fra før av ikke er inkludert i ting hos han så tenker jeg heller at han kan bare dra til h.. hehe:) Anonymous poster hash: 98d89...88a

Hvorfor skal dere gifte dere i det hele tatt? Har du virkelig troen på dette ekteskapet?

Anonymous poster hash: aa293...5e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal dere gifte dere i det hele tatt? Har du virkelig troen på dette ekteskapet?

Anonymous poster hash: aa293...5e0

Ja selfølgelig har jeg det:) samboeren min har alldri gjort meg noe. Hvorfor spør du

Gjest morhjertegod
Skrevet (endret)

Du har aldri møtt han, han har aldri møtt deg. Dvs han har siittet på en chat å pratet en masse skit, om noe han egentlig ikke kan uttale seg om. Har jeg skjønt dette rett?

Om du legger goviljen til, så se på dette som umoden oppførsel, kanskje han ble overivrig i chatt, virker neste som han er litt sjalu og redd for å miste en kompis.

Jeg ville latt han komme i bryllupet, la han se at du er alt annet en det han tror, gå med hevet hodet, vis at dere er lykkelige og at han tok feil.

Men så tror jeg på tilgivelse, og jeg syns han skyldere dere begge en unnskyldning.

Endret av morhjertegod
  • 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kameraten hans snakker stygt om deg (inkludert barn)du vil ikke be han, kjæresten gjør det uansett.

Tror du virkelig at dette ek kommer til å vare?

Anonymous poster hash: ce9e0...b39

Gjest What2say
Skrevet

Fordi det blir feil at han er den eneste som ikke blir invitert.

Men med god grunn? Det er jo ikke feil i det hele tatt når han oppfører seg på den måten. Nei, drit i jævelen!

Gjest What2say
Skrevet

Kameraten hans snakker stygt om deg (inkludert barn)du vil ikke be han, kjæresten gjør det uansett.

Tror du virkelig at dette ek kommer til å vare?

Anonymous poster hash: ce9e0...b39

Altså, det er ikke nødvendig å komme med slike kommentarer. Hun stiller et spm om råd, ikke din mening om hvorvidt ekteskapet kommer til å vare før det i det hele tatt har begynt. 

Samboeren har jo tydeligvis fortalt henne om denne chatten, hva som ble sagt og hva som ble skrevet, men er ikke sikkert han er typen som tør å si i fra mot kompiser. Mulig han er konfliktsky. Han sa jo i hvert fall i fra til jenta, som tyder på åpenhet og tillit. Hvorfor skal da ikke ekteskapet vare? For er vel bedre at han er tro og ærlig mot henne, enn at han skal krangle med kompisene sine om henne. Han valgte nok rett og slett å ikke bry seg om tåpelige utsagn fordi han er sammen med henne fordi han elsker henne... 

AnonymBruker
Skrevet

fra samboeren min, han har jo fortalt at jeg har et barn da:)

Har samboeren din snakka dritt om deg og barnet ditt til han kameraten da? 

Anonymous poster hash: 85da8...543

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...