Gå til innhold

vil ikke ha han der i mitt bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

samboeren min har en kompis som jeg ikke liker.

jeg har alldri møtt han før.

Grunnen til at jeg ikke liker han, er fordi at han satt å slengte dritt om meg på en slik felles chat av alle vennene hans,han sa blant annet mye om barnet mit om at samboer ikke hadde et forhold til han og at han ikke va så glad i han, at han ikke hadde følelser for meg.... og framstilt meg som den kjerringa:)

ikke alt jeg husker men nå er det slik at jeg spurte samboeren min om han kom til bryllups festen vår, og han var usikker, og jeg sa rett ut at jeg ikke ville ha han der,siden han har oppført seg så dritt imot meg. Jeg sa at dette var VÅR sin dag og at jeg ikke ville gå rundt å være usikker, å føle bare drit, men samtidig så er det en kompis og jeg har fult forståelse for dette men hvor går grensen liksom? Det er min dag og, og jeg vil ikke ha noen i mitt bryllup som har aå mye imot meg.. men samtisig så nekter jeg heller ikke.

Huff, jeg trenger noen gode rååd fra dere gode:)

Anonymous poster hash: 98d89...88a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at det er greit om han kommer hvis han personlig sier unnskyld både ovenfor deg og kameraten som han jo snakket dritt om indirekte rundt valget hans av deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva sier samboeren din da? Han kan da umulig ha lyst til å ha en "kompis" der som prater dritt om dama hans? Og hvorfor iall verden er de fortsatt vennskap om det er slik du gjenforteller det her?

Poenget mitt er at jeg synes det er rart at samboeren din ikke har gjort noen grep her. Min samboer hadde aldri godtatt at noen av hans kompiser hadde pratet negativt om meg.

Anonymous poster hash: d50ea...a52

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rettelse; Hvorfor iall verden er de fortsatt kompiser om det er slik du gjenforteller det her?

Anonymous poster hash: d50ea...a52

• Liker 5
Skrevet

Og samboeren din vil ha han i bryllupet fordi..?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og samboeren din vil ha han i bryllupet fordi..?

Fordi det blir feil at han er den eneste som ikke blir invitert.

Skrevet

Fordi det blir feil at han er den eneste som ikke blir invitert.

:klaske:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

:klaske:

👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

samboeren min har en kompis som jeg ikke liker.

jeg har alldri møtt han før.

Grunnen til at jeg ikke liker han, er fordi at han satt å slengte dritt om meg på en slik felles chat av alle vennene hans,han sa blant annet mye om barnet mit om at samboer ikke hadde et forhold til han og at han ikke va så glad i han, at han ikke hadde følelser for meg.... og framstilt meg som den kjerringa:)

ikke alt jeg husker men nå er det slik at jeg spurte samboeren min om han kom til bryllups festen vår, og han var usikker, og jeg sa rett ut at jeg ikke ville ha han der,siden han har oppført seg så dritt imot meg. Jeg sa at dette var VÅR sin dag og at jeg ikke ville gå rundt å være usikker, å føle bare drit, men samtidig så er det en kompis og jeg har fult forståelse for dette men hvor går grensen liksom? Det er min dag og, og jeg vil ikke ha noen i mitt bryllup som har aå mye imot meg.. men samtisig så nekter jeg heller ikke.

Huff, jeg trenger noen gode rååd fra dere gode:)Anonymous poster hash: 98d89...88a

Du spurte samboeren din om denne kompisen kommer i bryllupet.... Du burde vel heller diskutere om han skal inviteres. Det er jo ingen som kommer om man ikke er invitert.

Anonymous poster hash: aa293...5e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du spurte samboeren din om denne kompisen kommer i bryllupet.... Du burde vel heller diskutere om han skal inviteres. Det er jo ingen som kommer om man ikke er invitert.

Ja men jeg kan ikke bestemme for han, han må velge dette selv:) jeg har sakt mitt og resten får være opp til han!

Skrevet

Husk: Det er ingen menneskerett å få komme i bryllup. Det koster å ha gjester, og det er deres store dag. Du skylder ham ingenting. Ikke inviter ham.

AnonymBruker
Skrevet

Ja men jeg kan ikke bestemme for han, han må velge dette selv:) jeg har sakt mitt og resten får være opp til han! Anonymous poster hash: 98d89...88a

Ja det ekteskapet kommer nok til å vare lenge.....

• Liker 2
Skrevet

Selv om jeg i utgangspunktet er en "bros before hoes"tilhenger er dette DERES dag, med kjærlighet og familie og det hele. Bros kan vente. Og ble straks litt usikker på om han der kunne telles som en bro, med tanke på hvordan han har oppført seg.

Skrevet

Hvor har den her kameraten informasjonen om deg og barnet ditt fra, lurer jeg på.

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg i utgangspunktet er en "bros before hoes"tilhenger er dette DERES dag, med kjærlighet og familie og det hele. Bros kan vente. Og ble straks litt usikker på om han der kunne telles som en bro, med tanke på hvordan han har oppført seg.

men igjenn,når han ikke gir meg en sjanse engang. Å sitte på en felles chat med en hau andre folk og slenge ut slik. Ikke bare er det dumt gjort men herregud hvor gammel er han da. Og unnskyldningen hans til samboeren min etterpå var at dette måtte han tåle siden han ikke har prioritert han på ei stund.

AnonymBruker
Skrevet

Si at det er greit om han kommer hvis han personlig sier unnskyld både ovenfor deg og kameraten som han jo snakket dritt om indirekte rundt valget hans av deg.

Hehe, hadde det vært aå enkelt:P

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har den her kameraten informasjonen om deg og barnet ditt fra, lurer jeg på.

fra samboeren min, han har jo fortalt at jeg har et barn da:)

Skrevet

Hehe, hadde det vært aå enkelt:P

Hva er vanskelig ved det?

AnonymBruker
Skrevet

Hva er vanskelig ved det?

jeg tviler på at han kommer til å gjøre det, og jeg vet ikke om jeg burde krevd noe slik, jeg er ikke den drama personen

Skrevet

jeg tviler på at han kommer til å gjøre det, og jeg vet ikke om jeg burde krevd noe slik, jeg er ikke den drama personen

Du trenger ikke formidle det som et krav. Mer som den rette tingen for han å gjøre om han ønsker å bli invitert til det parret han har snakket ned om. Både deg, samt han som valgte deg.

Rett og slett få typen din til å ta det opp, og når det er oppe så klarer han nok å bestemme selv hva som er det rette å gjøre. Enten få frem en unnskyldning, eller at han aldri mente det slik det hørtes ut, eller andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...