AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 For to dager siden merket jeg svie da jeg skulle tisse, det var sårt å tørke etter på og det var bittelitt blod på papiret. Kjennes ut som jeg har små kutt på de indre kjønnsleppene. Sjekket med speil, og det eneste som er annerledes er at det er litt mer rødlig enn vanlig. Noen som har opplevd dette før? Klamydia? Hadde sex for 4 uker siden. Anonymous poster hash: 231fb...54c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Herpes. Eller ekstremt såre slimhinner. Anonymous poster hash: 45c23...814
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 "De ytre kjønnsorganene blir rødlige, hovne og ømme, og det dannes smertefulle blemmer. Disse vil etter hvert briste og føre til dannelse av små sår. Utbruddet medfører ofte slapphet, hodepine og feber. Det er også vanlig med leddsmerter. Vannlatingen kan være meget smertefull. Ubehandlet går tilstanden over etter 3-4 uker." Mine ytre kjønnslepper er ikke ømme eller hovne, ingen blemmer, ingen tydelige sår, ingen slapphet, hodepine, ingen feber eller leddsmerter. Men rødlige og vondt ved vannlating, ja.. Men det svir ikke hver gang. Hmm... Anonymous poster hash: 231fb...54c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 Hvis det skulle være herpes, kan man ringe fastlege eller bør man ringe gynekolog? Hva sier man? "Hei, jeg har vært på fylla og hatt sex uten beskyttelse og tror sløfsa har fått herpes?" Ehe.. Anonymous poster hash: 231fb...54c
peppermyntete Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Kan være sopp også. Men jeg hadde nok fått en hastetime hos lege eller på klinikk for kjønnssykdommer hvis du har det i nærheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå