AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Jeg klarer ikke stoppe bekymre meg. For halvannen måned siden oppdaget jeg en kul under haken. Den er midt under haken, liksom inne i hakegropa. Ca str med en ert. Glatt. Ikke øm. Gikk til legen for å avkrefte at det var noe farlig. Legen kjente på den, sa den ikke uroer henne men sender meg likevel videre til ultralyd. Så da har jeg fått innkalling om 3 uker.... Prøvd å tenke at det sikkert ikke er farlig. Prøver være rasjonell. Tenke at det ikke er noe. Men angsten tar meg.. like før jeg bestiller privat ul men rett og slett ikke råd Noen som har vært borti noe lignende?Anonymous poster hash: bc66c...0d1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Mest sannsynlig bare en lymfekjertel eller fettkul. Men bra du skal på ultralyd da. skjønner det er kjedelig å vente. Anonymous poster hash: f1f9e...609
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Ts her. Tenker selv fettkul. Glatt og lett bevegelig. Ikke vokst. Ca 1 cm i diameter. Rund og lett avgrenset.ikke vond. Men hater dette. Gravid og hormonell i tillegg :-/ blir litt for fort bekymret føler jeg.... Anonymous poster hash: bc66c...0d1
Fionnuala Skrevet 10. mai 2015 #4 Skrevet 10. mai 2015 En slik har jeg også, vet ikke hva det er og har aldri komt på å nevne det hos legen. Skriv gjerne her om du får noen nye svar
Gjest Stjerne_Jenta Skrevet 10. mai 2015 #5 Skrevet 10. mai 2015 Har også en slik. Kjenner den best om jeg strammer under haken ved å pressa tunga opp i ganen. Hatt i mange år så bekymrer meg ikke lengre. Oppdater hvertfall her ☺
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #6 Skrevet 13. mai 2015 TS her. Takk for svar!så det er fler som har dette uten å vurdere sjekke opp? Har alltid tenkt at en hver kul bør sjekkes jeg. Denne er jo forholdsvis rund liten glatt og bevegelig. Lest meg til at det er gode tegn.men blir likevel nervøs Skal oppdatere etter jeg har vært til UL. Altfor lenge til synes jeg forøvrig Anonymous poster hash: bc66c...0d1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #7 Skrevet 13. mai 2015 Jeg hadde en liten hoven kul under haken rett inntil det benet under som går med kjeven. Viste seg å være hoven lymfekjertel pågrunn av en betent kvise jeg hadde ved munnen. Anonymous poster hash: a8c50...89c
Fionnuala Skrevet 13. mai 2015 #8 Skrevet 13. mai 2015 Har bare tenkt at den sikkert alltid har vært der og derfor ikke sjekket den nærmere. Skal til legen i slutten av mnd så kan jo nevne det da eventuelt..
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2015 #9 Skrevet 13. mai 2015 Jeg har også en sånn. For mange år siden var den større og litt øm, tenkte da at det var en lymfeknute. Nå er den mye mindre, kan så vidt kjenne den, men den er fortsatt øm. Tenker fortsatt at det er en lymfeknute. Hadde det vært kreft så hadde jeg vært død nå. Anonymous poster hash: dccb6...ef2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå