Gå til innhold

Til menn: Er det slik for dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg hadde en one night stand for to uker siden med en ung mann. På grunn av mye alkohol innabords klarte han ikke å få orgasme når vi hadde sex den kvelden. Etter denne kvelden har han prøvd å møte meg igjen ved to anledninger, uten at jeg hadde anledning.

Er det slik at dere menn føler at sexen på en måte ikke er fullført hvis man ikke klarte å få orgasme med dama? Føler dere, at dere på en måte må treffe vedkommende igjen for å gjøre dere "ferdige"?

Eller har det ingenting å si om dere menn får orgasme eller ikke? Er sexen like fullført og vellykket uten?

Takk for svar :)

- Thea

Anonymous poster hash: c181f...d8f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg hadde en one night stand for to uker siden med en ung mann. På grunn av mye alkohol innabords klarte han ikke å få orgasme når vi hadde sex den kvelden. Etter denne kvelden har han prøvd å møte meg igjen ved to anledninger, uten at jeg hadde anledning.

Er det slik at dere menn føler at sexen på en måte ikke er fullført hvis man ikke klarte å få orgasme med dama? Føler dere, at dere på en måte må treffe vedkommende igjen for å gjøre dere "ferdige"?

Eller har det ingenting å si om dere menn får orgasme eller ikke? Er sexen like fullført og vellykket uten?

- Thea

Høh? Tror du han tar kontakt med deg igjen fordi han vil få orgasme med deg før han dumper deg? :klo:

Eller prøver du å hinte til å spørre om han kan være intr i noe mer?

Anonymous poster hash: 9479d...e9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- Thea

Menn ønsker først og fremst en ting når de har sex, og det er å komme. For en mann er utløsningen motivasjonen og målet med sex, og han har aldri sex for kosens skyld. Så ja, sex uten orgasme er en fiasko.

Men jeg tviler på at han legger skylden på deg.

Anonymous poster hash: 572e0...b9b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høh? Tror du han tar kontakt med deg igjen fordi han vil få orgasme med deg før han dumper deg? :klo:

Eller prøver du å hinte til å spørre om han kan være intr i noe mer?

Anonymous poster hash: 9479d...e9a

Nei, jeg lurer bare på om menn føler de ikke fikk fullføre dama på en måte dersom vedkommende ikke får orgasme.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Menn ønsker først og fremst en ting når de har sex, og det er å komme. For en mann er utløsningen motivasjonen og målet med sex, og han har aldri sex for kosens skyld. Så ja, sex uten orgasme er en fiasko.

what?

Anonymous poster hash: ebb01...825

AnonymBruker
Skrevet

58418151.jpg

Anonymous poster hash: 18dae...65a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen andre menn som kan svare??

AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Fullføre dama?

Anonymous poster hash: 62b96...46a
AnonymBruker
Skrevet

Noen andre menn som kan svare??

Ok, håper for guds skyld det at jeg ikke glemmer anonym-krysset nå.

Det kan kanskje være litt slik, jeg har opplevd å føle det, men da var det det at det var dama som ikke kom, og da følte jeg meg ikke "ferdig" på en måte.

Anonymous poster hash: 22d2d...849

Skrevet

Snakk for deg selv. Orgasmen er jo selvsagt fin den, men hvis lysten er tilstede, men kroppen bare har bestemt seg for at orgasmen skal sitte langt inne - så er jo det nesten som å få superkrefter! Da kan jeg jo please dama i det uendelige uten å bekymre meg for å bli kjedelig fort ferdig selv. Blir jo litt som å være udødelig - du kan bare slå deg løs å gjøre alle slags ville ting i høyt tempo uten at det kan gå galt!

AnonymBruker
Skrevet

Han vil redde stoltheten sin. Har vært borti samme tilfelle, og til slutt sa fyren rett ut at "Vil møte deg for å prestere litt bedre denne gangen, veie opp for sistgang så det ikke går noen rykter om at jeg ikke kan!"

Anonymous poster hash: 6e5cb...fd6
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...