AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Ja, dette er sikkert en veldig rar tråd! Jeg vurderer å ta en uke til enten Italia, Frankrike eller Hellas i sommer i juli, men problemet er at jeg ikke har noen å reise med! Ville bare se her om det er noen som muligens er i samme situasjon som meg. Har sett at flere søker venner her inne, så jeg har jo ingenting å tape! Jeg er en jente på 23 år og bor på Vestlandet. Reiser ikke et sted for å feste. Drikker ikke alkohol, men det gjør ingenting om du selv vil nyte et glass vin f.eks. Jeg reiser heller ikke til et sted for å ligge på stranden hver dag i en uke. Jeg liker også å slappe av og få brunfarge, men setter pris på at man er ute og opplever ting, lærer litt om historien, kulturen om stedet osv. Poster som anonym nå, men hvis det er interesse for det så kan jeg legge ut e-mailen min (om dere også svarer som anonym) eller kontakte dere på innboks hvis dere kommenterer med nicket deres. Fortsatt god kveld PS: Hvis det ikke er noen som vil reise med meg (haha), så kan dere likevel komme med tips hvor jeg bør reise: Hellas, Italia eller Frankrike? Dette blir da i juli måned. Er ikke glad i for mye varme. 40 grader blir for mye for meg, men regner ikke med det er så varmt noen av de stedene? Eller? Har vært i Hellas før, og ikke Italia og Frankrike. Anonymous poster hash: 5dd1b...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Ja, dette er sikkert en veldig rar tråd! Jeg vurderer å ta en uke til enten Italia, Frankrike eller Hellas i sommer i juli, men problemet er at jeg ikke har noen å reise med! Ville bare se her om det er noen som muligens er i samme situasjon som meg. Har sett at flere søker venner her inne, så jeg har jo ingenting å tape! Jeg er en jente på 23 år og bor på Vestlandet. Reiser ikke et sted for å feste. Drikker ikke alkohol, men det gjør ingenting om du selv vil nyte et glass vin f.eks. Jeg reiser heller ikke til et sted for å ligge på stranden hver dag i en uke. Jeg liker også å slappe av og få brunfarge, men setter pris på at man er ute og opplever ting, lærer litt om historien, kulturen om stedet osv. Poster som anonym nå, men hvis det er interesse for det så kan jeg legge ut e-mailen min (om dere også svarer som anonym) eller kontakte dere på innboks hvis dere kommenterer med nicket deres. Fortsatt god kveld PS: Hvis det ikke er noen som vil reise med meg (haha), så kan dere likevel komme med tips hvor jeg bør reise: Hellas, Italia eller Frankrike? Dette blir da i juli måned. Er ikke glad i for mye varme. 40 grader blir for mye for meg, men regner ikke med det er så varmt noen av de stedene? Eller? Har vært i Hellas før, og ikke Italia og Frankrike. Anonymous poster hash: 5dd1b...ffe Jeg skal reise alene til Thailand i midten av juni.. du kan jo bli med? Anonymous poster hash: d5a56...773
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Jeg skulle gjerne vært med, men vet ikke om du vil dra med deg en mann på 20? Anonymous poster hash: c4588...23e 1
Gjest EpleDrue Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 (endret) ... Endret 7. mai 2016 av EpleDrue
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #5 Skrevet 11. mai 2015 Høres ut som vi er i noenlunde samme situasjon, kunne blitt med jeg! Spørsmålet er bare hvordan vi skal komme i kontakt Anonymous poster hash: 9ba48...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #6 Skrevet 11. mai 2015 Haha, hadde helst sett for meg å reise sammen med en jente! Men hyggelig at dere tar kontakt da:-) TS Anonymous poster hash: 5dd1b...ffe
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #7 Skrevet 11. mai 2015 Høres ut som vi er i noenlunde samme situasjon, kunne blitt med jeg! Spørsmålet er bare hvordan vi skal komme i kontakt Anonymous poster hash: 9ba48...5cb Er du jente eller gutt? TS Anonymous poster hash: 5dd1b...ffe
mobil_jenta Skrevet 13. mai 2015 #8 Skrevet 13. mai 2015 Noenlunde samme situasjon her. Vil reise men mangler noen å reise med Hvor på vestlandet er du fra?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #9 Skrevet 16. mai 2015 Noenlunde samme situasjon her. Vil reise men mangler noen å reise med Hvor på vestlandet er du fra? Fra Rogaland, nær Stavanger Enn du? TS Anonymous poster hash: 5dd1b...ffe
mobil_jenta Skrevet 17. mai 2015 #10 Skrevet 17. mai 2015 Fra Rogaland, nær Stavanger Enn du? TS Anonymous poster hash: 5dd1b...ffe Nokså samme her. Sandnes utenfor Stavanger
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #11 Skrevet 18. mai 2015 Nokså samme her. Sandnes utenfor Stavanger Ok, så greit da:) Hehe. Hvor gammel er du? TS Anonymous poster hash: 5dd1b...ffe
mobil_jenta Skrevet 18. mai 2015 #12 Skrevet 18. mai 2015 26. Skriv gjerne en melding hvis du vil snakke mer
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #13 Skrevet 19. mai 2015 Jeg kunne gjerne tenke meg å reise i lag med deg, men jeg er noen år eldre, og det er sikkert ikke det du ønsker? Må det forresten være til et av disse tre storbyene som du nevner, eller er det mulig å reise til et annet sted? Kanskje til byer som ikke regnes for å være typiske storbyer/turiststeder, men mer litt utenom? Litt mer landlige områder? Er Provence i Frankrike litt mindre turistpreget? Høres uansett gøyalt ut, det du skal:) Anonymous poster hash: e8970...4c8
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #14 Skrevet 19. mai 2015 Sjallabais. Mann på femmogførr her. Kunne godt tenke meg å reise med deg til både Hellas, Frankrike og Italia. Men hvorfor bare én uke? Hvorfor ikke tre? Jeg kan godt betale for de resterende to ukene, dersom du allerede har kjøpt billett. Hvis ikke, kan jeg betale hele dritten. Tenker du enkeltseng, eller dobbeltseng? Anonymous poster hash: b053a...000 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #15 Skrevet 19. mai 2015 Jeg kunne gjerne tenke meg å reise i lag med deg, men jeg er noen år eldre, og det er sikkert ikke det du ønsker? Må det forresten være til et av disse tre storbyene som du nevner, eller er det mulig å reise til et annet sted? Kanskje til byer som ikke regnes for å være typiske storbyer/turiststeder, men mer litt utenom? Litt mer landlige områder? Er Provence i Frankrike litt mindre turistpreget? Høres uansett gøyalt ut, det du skal:) Anonymous poster hash: e8970...4c8 Jeg er absolutt åpen for andre forslag også Er du jente eller gutt? Alder har ingenting å si egentlig TS Anonymous poster hash: 5dd1b...ffe
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2015 #16 Skrevet 19. mai 2015 Sjallabais. Mann på femmogførr her. Kunne godt tenke meg å reise med deg til både Hellas, Frankrike og Italia. Men hvorfor bare én uke? Hvorfor ikke tre? Jeg kan godt betale for de resterende to ukene, dersom du allerede har kjøpt billett. Hvis ikke, kan jeg betale hele dritten. Tenker du enkeltseng, eller dobbeltseng? Anonymous poster hash: b053a...000 Seriøst? Dobbeltseng? Hva er det du tror hun er ute etter egentlig? Og det er nok ikke vanskelig å finne seg en golddigger hvis du er ute etter det. Anonymous poster hash: 4f2c5...706
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #17 Skrevet 21. mai 2015 Jeg kunne gjerne tenke meg å reise i lag med deg, men jeg er noen år eldre, og det er sikkert ikke det du ønsker? Må det forresten være til et av disse tre storbyene som du nevner, eller er det mulig å reise til et annet sted? Kanskje til byer som ikke regnes for å være typiske storbyer/turiststeder, men mer litt utenom? Litt mer landlige områder? Er Provence i Frankrike litt mindre turistpreget? Høres uansett gøyalt ut, det du skal:) Anonymous poster hash: e8970...4c8 Jeg er absolutt åpen for andre forslag også Er du jente eller gutt? Alder har ingenting å si egentlig TS Anonymous poster hash: 5dd1b...ffe Jeg er en jente som er noen år eldre enn deg:) Men jeg bor ikke i Stavangerområdet, men i området omkring Oslo, så det blir sikkert ikke aktuelt. Hvis jeg skulle velge destinasjon, så ville jeg ha valgt Frankrike selv om jeg ikke er i stand til å gjøre meg forstått på fransk! Jeg ville ha valgt Frankrike på grunn av språket, men også den litt høflige måten å møte hverandre på. "Bonjour" "Ca va?" Og så videre. Og så forestiller jeg meg også at hvis man legger reisen til steder utenom typiske turistområder, så vil man også lettere komme i kontakt med vennligsinnede, nysgjerrige men samtidig inviterende franskmenn som er villig til å vise deg en annen side av Frankrike enn den du gjerne leser og hører om gjennom bøker og media. Det kan hende at jeg ville ha valgt Hellas og Italia også, men Frankrike virker så mye mer tiltalende i dette øyeblikk, med de lavendel-lilla åkrene litt utenfor sentrum. Duftene av Frankrike, ostene, vinene, stemningen, alt dèt virker plutselig så tiltalende å dra for å oppleve Heldige du!, sier jeg bare;) Anonymous poster hash: e8970...4c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå