Gå til innhold

Kan også jenter komme for fort?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et ganske vanlig problem er at menn kommer for fort i forhold til dama.

Det er liksom opplest og vedtatt at menn kommer fort og jenter bruker lengre tid.

Selvfølgelig er det individuelle variasjoner, men finnes det jenter som også kommer så fort av vanlig sex (penetrering) at det blir et problem?

Anonymous poster hash: 18c6b...378
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha! Jenter kommer ikke av penetrering.

Anonymous poster hash: 3088d...270
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha! Jenter kommer ikke av penetrering.

Jo da, det kan vi. Noen av oss, i alle fall. Men uansett hvordan vi kommer, har vi den fordelen at vi bare kan fortsette, så noe problem er det ikke. Noen kan trenge en liten pause pga veldig høy følsomhet etter orgasmen, men sjelden nok til å drepe stemningen. :) Og så er vi klare for ny runde. :)

Anonymous poster hash: 2f199...291

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jo da, det kan vi. Noen av oss, i alle fall. Men uansett hvordan vi kommer, har vi den fordelen at vi bare kan fortsette, så noe problem er det ikke. Noen kan trenge en liten pause pga veldig høy følsomhet etter orgasmen, men sjelden nok til å drepe stemningen. :) Og så er vi klare for ny runde. :)

Anonymous poster hash: 2f199...291

TS: hvis man kommer fort, og må ta pause pga av følsomheten, blir det da ikke omtrent samme problem som menn, som kommer for fort, har?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer av penetreing. Riktignok må den være voldom og av lengre varighet, men det er absolutt ikke noe problem å komme av det!

Og til TS: ja, kvinner kan komme fort, og menn kan ha problemer med å komme. Alt er normalt og mulig..

Anonymous poster hash: 2b414...080

AnonymBruker
Skrevet

TS: hvis man kommer fort, og må ta pause pga av følsomheten, blir det da ikke omtrent samme problem som menn, som kommer for fort, har?

Nei, for serieorgasmer for kvinner er ganske uvanlig.

Anonymous poster hash: bfe89...306

AnonymBruker
Skrevet

Nei, for serieorgasmer for kvinner er ganske uvanlig.

Anonymous poster hash: bfe89...306

Tja. Ikke noe problem å komme to ganger, så lenge samleiet varer lenge nok.

Anonymous poster hash: 2b414...080

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få den første orgasmen i det jeg blir penetrert, men vil ikke akkurat si det er et problem. Det beste er jo om han bare fortsetter mens jeg ligger og rister.

Anonymous poster hash: a6cf6...0eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan komme fort, i løpet av et par minutter ved stimulering av klitoris. Kan komme flere ganger ved mer stimulering, men trenger da noen sekunder eller minutter med pause.

Det oppleves ikke som problematisk.

Anonymous poster hash: 8f1e9...f0f

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg kåt nok så kommer jeg på den 3. penetreringen.. og DET er for fort! Foretrekker de som bruker lengre tid å bygge seg opp.

Anonymous poster hash: 8d2bc...410
  • Liker 2
Skrevet

Ja. Liker best de orgasmene man bruker litt tid på å "bygge opp". Kjipt når jeg ikke klarer å holde meg mer enn et par minutter og orgasmen er veldig svak i forhold til hva den kan bli.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan komme ila. 2 minutter om jeg onanerer meg selv, men kvinner har jo ikke det samme problemet som menn med at utløsningen gjør at man mister ståpikken, er jo ikke som at fitta lukker døra etter orgasme. Så man kan som kvinne fortsatt ha samleie selvom man har fått orgasme, i motsetning til menn som mister ståpikken over kortere eller lengre tid. Forresten så kommer de færreste kvinner av vanlig penetrering, så de fleste må ha stimulering av klitoris samtidig .

Anonymous poster hash: 8cf8e...bae
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får orgasme av penetrering alene, og gjerne flere ganger i løpet av samleiet. Første gangen kan komme ganske fort, så tar det lenger tid før neste gang. Trenger ikke å "hente meg inn" eller ta pause, det er bare fint at han fortsetter i samme tempo ;)

Anonymous poster hash: b764c...f60
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, alle AB her som skriver de kommer etter 2 jukk med penetrering er en gutt som prøver å booste sin egen selvtillitt.

Anonymous poster hash: 8cf8e...bae
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer kun ved penetrering. 90 % sv gangene kommer jeg ved at jeg rir han. Må holde på litt for å nå klimaks og derfor er jeg glad min kjære er utholdene. En sjelden gang kan jeg komme en gang til, men stort sett så mister jeg litt av piffen etter at jeg har kommet. Så da kan han egentlig komme ganske fort etterpå. Jeg venter derfor med å komm til vi har holdt på litt for hvis jeg kommer for fort så blir det hele over altfor raskt. Det er deiligere å la det bygge seg opp litt først.

Anonymous poster hash: e930c...317

Gjest EmilyR
Skrevet (endret)

For noe tull. Gjør det som regel alltid jeg.

Endret av EmilyR
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...