Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har en fuckfriend som jeg skal møte om et par dager. Har hittil brukt kondom, men begge ønsker å slutte med det asap. Har aldri gått på p-piller tidligere, men tenkte å begynne på det. Har dessverre ikke fått skaffa enda pga vært i utlandet.

Noen mulighet for å ha sikker sex uten kondom om et par dager da? Har forstått det sånn at virkningstiden på piller er minst en uke med mindre man er på første mensdag? Jeg får egentlig mensen når som helst nå, men utsetter den med primolut. Skal jeg da ta utgangspunkt i den egentlige syklusen eller den nye? Kan jeg evt. starte på p-piller samtidig som jeg nå går på primolut noen dager? Vil jo slippe å ha mensen også.

Huff, ble veldig langt og knotete, men håper noen kan hjelpe.

Anonymous poster hash: a1924...2b0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill, trenger hjelp!

AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill, trenger hjelp!

AnonymBruker
Skrevet

Når du begynner på p-piller skal du bruke kondom de første 7 dagene

Anonymous poster hash: adb0c...e2f
AnonymBruker
Skrevet

og så går du til legen. Du skal nok ikke gå på menstruasjonsutsettende medisin samtidig som p-piller. Da får du nok en hormonoverdose, men snakk med lege/helsestasjon. Du virker ung, men du vil ha mer en nok ganger du kan ha sex, så du overlever menstruasjon 1 uke.

Anonymous poster hash: adb0c...e2f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du begynner på p-piller skal du bruke kondom de første 7 dagene Anonymous poster hash: adb0c...e2f

Dette + at du må få resept av fastlegen din

Anonymous poster hash: a0c97...904

Skrevet

Siden dette er en fuckfriend, er dere eksklusive og er begge testet for kjønnssykdommer? Hvis han har sex med andre enn deg kan du jo risikere kjønnssykdommer hvis dere slutter med kondom.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...