Gå til innhold

Store peniser og kvinner....studiet

Fremhevede innlegg

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg har funnet ut følgende etter lengre studier av de kvinnene som MÅ ha store peniser (snakker ikke om de som foretrekker eller tenner litt ekstra på det).

1. De er godt voksne

2. Antakeligvis rødstrømper som er vokst opp med Wam og Wennerøe.

3. De er bitre, og har antakeligvis hengepupper ned til knærne (snakker om hiv BH'en-tiden og drit i konsekvensene om 20-30 år - generasjonen).

4. De er sure og gamle og skal ta igjen på kvinners undertrykking.

5. De bør skaffe seg et liv.

:ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Stort utstyr er stilig!
Skrevet
Jeg har funnet ut følgende etter lengre studier av de kvinnene som MÅ ha store peniser (snakker ikke om de som foretrekker eller tenner litt ekstra på det).

1. De er godt voksne

3. De er bitre, og har antakeligvis hengepupper ned til knærne (snakker om hiv BH'en-tiden og drit i konsekvensene om 20-30 år - generasjonen).

Etter lengre studier av Rattlesnakes reaksjonsmønster har jeg funnet ut at:

1. Han lar seg provosere kraftig av penis-tråder

2. Kan det være pga. egne komplekser?

3. En god strategi er ikke å rakke ned på gruppen kvinner som ønsker store peniser på sine menn

4. Jeg mener stort utstyr er å foretrekke.

(PS! Jeg er i 20-årene og ikke rødstrmpe: tvert i mot er jeg konservativ politisk og er ikke misunnelig på noen. Har en flott veltrent kropp og ikke hengepupper.)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Mm...lett å si det når ingen ser deg...

Skrevet

Godt jeg er en beskjeden kvinne :sjenert: , som nøyer meg med det jeg får :sjarmor::hoho::hoho:

Skrevet
Godt jeg er en beskjeden kvinne :sjenert: ' date=' som nøyer meg med det jeg får :sjarmor::hoho::hoho:[/quote']

Melder meg på denne her jeg også,tørr ikke noe annet :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Mangfoldet er viktig
Skrevet

Det er sikkert et mangfold av kvinner som foretrekker menn med stort utstyr, tror du ikke Rattlesnake?

Det finnes nok et par av dem som stemmer Høyre også skal du se.

Uansett: Big is beautiful :)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Det er sikkert et mangfold av kvinner som foretrekker menn med stort utstyr, tror du ikke Rattlesnake?

Det finnes nok et par av dem som stemmer Høyre også skal du se.

Nei det gjør det ikke. Forresten jeg glemte en ting til:

6. De opptrer gjerne som gjester som har misforstått en ting. Overskrift skrives ved der det står "Tema", ikke der det står nick. Hadde de visst det, hadde ikke nicket dems blitt overskrift og det hadde heller ikke sett så dumt ut.

Skrevet

Hvor tar du alt fra??

Koldbruna

Skrevet
:hoho::hoho: og hadde jeg fått 1% av din kreativitet og formuleringsevne ville jeg vært over lykkelig ;););)
Gjest Journalist?
Skrevet

Nei det gjør det ikke. Forresten jeg glemte en ting til:

6. De opptrer gjerne som gjester som har misforstått en ting. Overskrift skrives ved der det står "Tema", ikke der det står nick. Hadde de visst det, hadde ikke nicket dems blitt overskrift og det hadde heller ikke sett så dumt ut.

Og hadde du vært journalist, og ikke IT-fyr, hadde du forstått at det er helt greit å skrive et tema i nick-feltet, fremfor et nick.

Slikt kalles oppfinnsomhet og "think outside the box".

Rattlesnake, give me a break.

PS! Stakkars alle jenter som er sammen med gutter som er mye på data...slike gutter er nok skap-rødstrømper.

Skrevet

Jeg elsker store pikker, særlig min egen :sjarmor::hoho:

Skrevet

1. De er godt voksne

Godt observert! Snur man bare litt på det stemmer det bra med menn med tilsvarende preferanser hos det motsatte kjønn...

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Og hadde du vært journalist, og ikke IT-fyr, hadde du forstått at det er helt greit å skrive et tema i nick-feltet, fremfor et nick.

Slikt kalles oppfinnsomhet og "think outside the box".

Rattlesnake, give me a break.

PS! Stakkars alle jenter som er sammen med gutter som er mye på data...slike gutter er nok skap-rødstrømper.

Gratulerer, der fikk du sagt det og. Nemlig at alle som jobber med IT er lite kreative nerder som ikke har sosiale antenner.

Forskjell på å være "oppfinnsom" og å gjøre feil. Har forresten fått merke at "journalister" kan være veldig oppfinnsomme og tenke veldig "outside the box" ja. For å ikke si "far away from the box".

Gjest GreenSky
Skrevet

1. De er godt voksne

Og hvordan fant du ut dette? Hvordan gikk du fram? Brukte du deg selv som forsøkskanin? Det lurer jeg på. :P

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Og hvordan fant du ut dette? Hvordan gikk du fram? Brukte du deg selv som forsøkskanin? Det lurer jeg på. :P

Du kan si det sånn. Jeg ble dumpa av kvinner som fylte enn eller flere av kriteriene over, så snart jeg dro ned buksa..

Skrevet

1. De er godt voksne

Du kan si det sånn. Jeg ble dumpa av kvinner som fylte enn eller flere av kriteriene over, så snart jeg dro ned buksa..

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

.. og hva sier dette om slangens preferanser når det gjelder kvinner.. (bitre, sure, godt voksne/gamle med hengepupper..) .. nei gå får den unge og blide kvinnen med struttepupper i stedet .. så skal du se det blir noe på deg likevel

Var det et hint? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...