AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 heldige meg har fått bihulebetennelse (igjen). Aldri dratt til legen for det, men nå står det en eksamen om 2 dager og jeg ligger rett ut med feber. bruker legene å gi ut medisin for det? Får alltid høre at legen aldri gjør noe likevel så ingen vits å dra. Men jeg vil virkelig gjøre det bra på eksamen, og føler meg desperat etter NOE som gjør meg i stand til å lese og fremføre. Kom gjerne med kjerringråd.. Ble ikke akkurat bedre av å jobbe i helga heller. Ble nektet å bytte bort arbeidshelga også, så å jobbe gjorde kanskje ikke saken bedre..Anonymous poster hash: 34d07...838 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Hiv innpå med ibux/paracet og bruk nesespray, det gir like god og rask "behandling" som antibiotika Kan evt også prøve med Fenu Max(fås på apotek og helsekost) Anonymous poster hash: 130cf...38d
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Hvis du er sikker på at det er bihulebetennelse du har, så er det sjelden det er nødvendig med antibiotika. Prøv Paracet og nesespray, hvis det ikke hjelper kan det også hjelpe med neseskylling. Alternativt finnes det tabletter som hjelper bedre enn nesespray, da må du til legen og få resept. Hvis du er usikker på hva som egentlig feiler deg, er det greit å dra til legen. Anonymous poster hash: af76f...b12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå