AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 I går traff jeg en gutt jeg har snakket med en god stund på Snapchat, Facebook og på telefon. Vi har snakket litt seksuelt tidligere, men jeg prøvde å uttrykke at det ikke var det jeg var ute etter. Da jeg møtte han følte jeg at det var full og klaff og vi hadde så utrolig god kjemi, men det gikk fort over til seksuelle spørsmål og han begynte å klå og jeg gjorde det samme tilbake. Jeg ga han blowjob og hele den pakken og han fingret og slikket, men så sa jeg nei ved sex, fordi jeg synes det var for tidlig. Jeg tror han ble litt skuffet og jeg føler at han kanskje bare skulle ha sex med meg... Han ga meg veldig mange komplimenter og jeg sa at ville mer med han og da sa han det samme tilbake, men sa han det bare for at jeg skulle ligge med han? Han bor 1 time unna, men jeg liker han utrolig godt og håper på noe mer. Men hva tror dere? Jeg er 20 og han er 22, hvis det spiller noen rolle. Anonymous poster hash: ab7de...c9b
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Jeg vet ikke om han kun er ute etter sex. Men i det store og det hele så gir menn kjærlighet for å få sex, mens kvinner gir sex for kjærlighet. Men det behøver ikke å bety at det er slik denne mannen gjør det! Men vent til han tar kontakt med deg, kontakter han deg vil han ha kontakt med deg siden du var tydelig om at du synes det er for tidlig med sex. Flott at du sa i fra Anonymous poster hash: a6202...8eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå