frkdings Skrevet 10. mai 2015 #1 Skrevet 10. mai 2015 Vurderer å flytte til Skjetten. Er alene med tre barn. Kjenner ingen der. Noen som kan fortelle litt om området/skole/SFO/barnehage og om det er lett å bli kjent med folk der og få seg et sosialt nettverk:)
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #2 Skrevet 10. mai 2015 Jeg er oppvokst på Skjetten, og synes det var et fint sted å vokse opp. Man har mange venner i nærheten, og siden folk bor såpass tett, er det lett å bli kjent med naboer. Delta på dugnad, ta initiativ selv, de fleste er vant med å være sosiale med naboene. Det er mange barnehager (i hvert fall 5 som jeg vet om), 2 barneskoler og 1 ungdomsskole. Alle skolene er ganske nyoppusset. SFO vet jeg ikke så mye om. Sportsklubben står sterkt, mange forskjellige idretter man kan delta i. Kort vei til Lillestrøm og Strømmen, og enkelt å komme seg inn til Oslo sentrum med buss (ca. 25 min). Anonymous poster hash: b5785...335
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2015 #3 Skrevet 10. mai 2015 Jeg bor på Skjetten og har flyttet hit fra oslo for ca 8 år siden. Jeg angrer egentlig på det. Det er i motsetning til innlegget ovenfor et kjedelig, trist og stille sted å vokse opp. Men for unge mødre er det sikkert trivelig. Alle kjenner alle, det er sikkert og visst, men ikke så mye mer enn det dessverre. Er ikke så mye spennende som foregår, folk tar buss til strømmen eller trener på fresh fitness heheh... Anonymous poster hash: 4e1dd...85c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå