Gå til innhold

Kraftig blødning under samleie


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan det væe noen andre årsaker enn betennelse, kjønnssykdom, eller livmorhalskreft?

Det er disse resultatene jeg får opp når jeg søker, og er sikkert de vanligste årsakene, men jeg håper det kan være noen andre grunner også.

Noen som ikke innebærer enten utroskap eller livstruende sykdom. :sjenert:

*Redd*



Anonymous poster hash: ba31c...085
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går du på p-piller? Har blødd mye under samleie selv. Ingenting galt. Noen har også veldig følsom livmorhals som blør veldig lett. Ellers syns jeg du skal komme deg til gynekologen å få undersøkt deg for å få saken ut av verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du på p-piller? Har blødd mye under samleie selv. Ingenting galt. Noen har også veldig følsom livmorhals som blør veldig lett. Ellers syns jeg du skal komme deg til gynekologen å få undersøkt deg for å få saken ut av verden:)

Jeg går på østrogen, og har gjort det i noen år nå, men har aldri før opplevd noe slikt.

Jeg skal kontakte lege i morgen, men det vil ta minst 4-6 uker før jeg får time.

Anonymous poster hash: ba31c...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på østrogen, og har gjort det i noen år nå, men har aldri før opplevd noe slikt.

Jeg skal kontakte lege i morgen, men det vil ta minst 4-6 uker før jeg får time.

Anonymous poster hash: ba31c...085

Det trenger uansett ikke være noe. Har selv gått fra å blø til ikke å blø, så til å blø igjen osv osv over en lang periode. Merker at p- piller får meg til å blø ekstra. Du kan også bestille time hos en privat gynekolog å komme inn med en gang. Eller så forklarer du fastlegen din. Kan hende du blir prioritert ganske høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...