Gå til innhold

Den beste orgasmen..?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på, spesielt fra menn, hvordan dere får deres beste orgasmer når dere har sex? Er dette å bli sugd, og at dama svelger? Å komme inni henne når hun rir eller en annen stilling hvor det er hun som "jobber" eller når dere har styringen og pumper på selv? Eventuelt hvilken stilling :) ?

Jeg lurer også på om orgasmene deres pleier å være best når dere får komme uten å holde igjen under akten, eller når dere holder dere tilbake, stopper ved bristepunktet og roer dere litt ned også videre?

Vet at dette sikkert kommer ann på partner, hvor kåte dere er osv.. Men sånn overall.. fortell :)

Jeg som dame har min absolutte favoritt orgasme når jeg blir tatt bakfra, gjerne litt hardt og på tampen en liten finger i rompa samtidig :) og selfølgelig, er han meget god med tunga så kan det være deilig med en skikkelig klitoris orgasme, spesielt hvis han suger litt til akuratt når jeg kommer!

Fortell om deres favoritt stillinger, eller hva som gir dere de beste orgasmene :)

Anonymous poster hash: 56e2a...b81

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Metoden spiller ingen rolle. De beste orgasmene får man gjerne ved å vri den av selv.

Hvor lang tid man bruker og hvor lenge siden sist har mye å si.

Anonymous poster hash: b55c6...161
  • Liker 2
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg lurer på, spesielt fra menn, hvordan dere får deres beste orgasmer når dere har sex? Er dette å bli sugd, og at dama svelger? Å komme inni henne når hun rir eller en annen stilling hvor det er hun som "jobber" eller når dere har styringen og pumper på selv? Eventuelt hvilken stilling :) ?

Jeg lurer også på om orgasmene deres pleier å være best når dere får komme uten å holde igjen under akten, eller når dere holder dere tilbake, stopper ved bristepunktet og roer dere litt ned også videre?

Vet at dette sikkert kommer ann på partner, hvor kåte dere er osv.. Men sånn overall.. fortell :)

Jeg som dame har min absolutte favoritt orgasme når jeg blir tatt bakfra, gjerne litt hardt og på tampen en liten finger i rompa samtidig :) og selfølgelig, er han meget god med tunga så kan det være deilig med en skikkelig klitoris orgasme, spesielt hvis han suger litt til akuratt når jeg kommer!

Fortell om deres favoritt stillinger, eller hva som gir dere de beste orgasmene :)

Hei! Det er stor forskjell på styrken på orgasmene mine. De beste og sterkeste orgasmene får jeg når dama teaser orgasmen leeenge og stopper hver gang orgasmen holder på å komme. Hvis hun holder på å erte meg i timesvis, blir jeg helt vill å mister kontrollen å stønner som en gal. Jeg føler jeg har konstant orgasme å nivået for hvor langt hun kan tøye grensen, blir større jo lenger hun piner meg. Hvis hun samtidig mot slutten, kjører etpar fingre, dildoen eller butplugen i analen samtidig, blir jeg vill, rister å skjelver voldsomt og stivner i hele kroppen i det orgasmen kommer. Jeg hyler å skriker høyt å alt svartner, hender orgasmen blir så sterk at jeg svimer av.

Mine sterkeste orgasmer får jeg av dama, jeg kan bare konse om å nyte å slipper å bruke energi på å få orgasme selv. Hun vet akkurat hva hun må gjøre for at jeg skal få mine aller heftigste orgasmer. Jeg klarer aldri å få like sterke orgasmer alene som jeg gjør sammen med henne.

• Liker 1
Skrevet

Liker å bygge opp klimaks for meg og for henne. Dvs at jeg teaser henne nok til at når hun først kommer får hun en syk orgasme. Vi varrierer på stillinger men favoritten til å avslutte er doggy. Helt klart eller hun på toppen lent over meg så jeg kan jokke for harde livet til vi begge kommer :)

• Liker 1
Gjest Fotballen
Skrevet

Den beste orgasmen får jeg når jeg er bunden, og dama runker, suger eller knuller og har all makta og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å nyte.

Når jeg får noe i rumpa, borti prostata, blir det også sterkt og sykt deilig.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Den beste orgasmen får jeg når jeg er bunden, og dama runker, suger eller knuller og har all makta og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å nyte.

Når jeg får noe i rumpa, borti prostata, blir det også sterkt og sykt deilig.

Mye likt, teasing, binding å dama har kontrollen, sammen med prostatastimulering, gir helt sykt deilige orgasmer, det går for meg så sykt at jeg mister bevistheten.

Skrevet (endret)

Den beste orgasmen, er for min del ikke knyttet til noe spesielt, den er ganske enkelt et resultat av den beste sexen. Og den beste sexen, er mye bedre enn den beste orgasmen.

Endret av MrSmith

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...