Gå til innhold

Neseoprasjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Jeg har lenge tenkt på å ta neseoprasjon, men har enda ikke turt å gjøre det. Jeg er plager av utseende på nesen min fordi jeg har en hump på neseryggen og nesetippen henger litt nedover. Har lest meg opp på det og ser at jeg kan jevne ut humpen med restylan, men må da ta operasjon på nesetippen. Har derfor ett par spørsmål jeg håper noen kan svare på.

1. Er det like vondt å file ned humpen som det er å knekke den?

2. Er det noen som har operert nesetippen på Teres i Drammen?

3. Er det lang venteliste på neseoperasjoner generelt?

4. Hvor mye koster det ca hvis jeg bare skal ta nesetippen ?

Håper det er noen svar å få der ute. På forhånd takk:)

Anonymous poster hash: 6f70b...4a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får likegyldighetssprøyte og bedøvelse, men litt vil du nok kjenne. Men jeg vil ikke påstå det er like vondt å knekke den.

AnonymBruker
Skrevet

Ved de fleste kosmetisk kirurgiske inngrep blir jo pasientene lagt i narkose. Du får også forebyggende bedøvelse og smertelindring slik at du ikke skal få så mye smerter. Smertene er helt overkommelige og er egentlig ikke noe man trenger å bekymre seg for. Dersom du vil dette nok er smertene bare et nødvendig onde.

Det er som oftest ikke lang venteliste.

Neseoperasjoner er som regel over 30 000 kr. Det spørs helt på hvor omfattende inngrepet er. De fleste operasjoner havner nok mellom 40 000 - 45 000 kr.

Anonymous poster hash: db48b...ccc
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Jeg har lenge tenkt på å ta neseoprasjon, men har enda ikke turt å gjøre det. Jeg er plager av utseende på nesen min fordi jeg har en hump på neseryggen og nesetippen henger litt nedover. Har lest meg opp på det og ser at jeg kan jevne ut humpen med restylan, men må da ta operasjon på nesetippen. Har derfor ett par spørsmål jeg håper noen kan svare på.

1. Er det like vondt å file ned humpen som det er å knekke den?

2. Er det noen som har operert nesetippen på Teres i Drammen?

3. Er det lang venteliste på neseoperasjoner generelt?

4. Hvor mye koster det ca hvis jeg bare skal ta nesetippen ?

Håper det er noen svar å få der ute. På forhånd takk:)

Anonymous poster hash: 6f70b...4a2

Hei

Jeg har tatt neseoperasjon og kan svare på det første av spørsmålene:

1) Det gjør ikke vondt.Jeg hadde lokalbedøvelse og var våken hele operasjonen.Jeg kunne merke at han filte ned humpen men kjente ingen smerte.

Jeg endret både nesetipp og kul på neseryggen.Betalte 30 000kr.Dette er nå 3 år siden så det er nok dyrere nå.Skal du kun ta nesetippen er det en mye enklere operasjon enn neserygg+tipp,så kanskje du kommer under 30 000.Men dette må du snakke med klinikken om.

Anonymous poster hash: a1c49...398

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg har tatt neseoperasjon og kan svare på det første av spørsmålene:

1) Det gjør ikke vondt.Jeg hadde lokalbedøvelse og var våken hele operasjonen.Jeg kunne merke at han filte ned humpen men kjente ingen smerte.

Jeg endret både nesetipp og kul på neseryggen.Betalte 30 000kr.Dette er nå 3 år siden så det er nok dyrere nå.Skal du kun ta nesetippen er det en mye enklere operasjon enn neserygg+tipp,så kanskje du kommer under 30 000.Men dette må du snakke med klinikken om.

Her er det nok lokalbedøvelsen som gjorde at du fikk en så "lav" pris.

Nesetippkorrigering er for øvrig ofte et mer omfattende inngrep en neseryggfiling.

AnonymBruker
Skrevet

Her er det nok lokalbedøvelsen som gjorde at du fikk en så "lav" pris.

Nesetippkorrigering er for øvrig ofte et mer omfattende inngrep en neseryggfiling.

Ja,pris med lokalbedøvelse var 30 000,- mens prisen med anestesi var 35 000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...