Gå til innhold

Store fargerike blomsterpotter i plast..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvilke priser de ligger på?

Hageland har slike, men kunne ikke finne prisen på nettsiden deres..

Anonymous poster hash: bca59...532

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dytter:)

Endret av SøtMelon
Skrevet

Kommer an på hvilken av pottene og hvor stor den er. Jeg har en rund, lav med hjul, tror det er 40 liter. Den koster ca 550 kr. Dyrt, men jeg synes det er verdt prisen. De har modeller som koster mindre, mens andre koster mer.

AnonymBruker
Skrevet

Om du mener disse som har blitt så poppis de siste årene, som gjerne er rosa, så var de svindyre på mitt hagesenter. De største er jo veldig store, og har vel plass til et epletre opp i, men tror den kostet over 5000 kr. Husker ikke hvor mye de minste var, men tror de var mellom 500-1000 kr.

Anonymous poster hash: 32892...bd2
Skrevet

Noen som vet hvilke priser de ligger på?

Hageland har slike, men kunne ikke finne prisen på nettsiden deres..

Anonymous poster hash: bca59...532

Hvis du tenker på de med litt størrelse så ligger de på sånn ca. fra tusenlappen og oppover.

Selv kjøpte jeg (hvite, men de hadde med farger også) til halv pris på slutten av sesongen i fjor. Så hvis man ikke trenger de nå, anbefaler jeg å vente til sesongslutt, for mest sannsynlig får man de da med 30-50% avslag.

AnonymBruker
Skrevet

Regner egentlig med at du refererer til elho pottene som kommer i alle størrelser og farger. Jeg har bare en ting å anbefale.... Kjøp de på Bauhaus!!!

(Inside information)

Hageland og bauhaus har samme levrandør av pottene men selger de til betydelig forskjellig pris! Bauhaus er de billigste!

Anonymous poster hash: bdc4f...1fd

• Liker 1
Skrevet

Regner egentlig med at du refererer til elho pottene som kommer i alle størrelser og farger. Jeg har bare en ting å anbefale.... Kjøp de på Bauhaus!!!

(Inside information)

Hageland og bauhaus har samme levrandør av pottene men selger de til betydelig forskjellig pris! Bauhaus er de billigste! Anonymous poster hash: bdc4f...1fd

Takk for tips! Da blir det Bauhaus på meg framover!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Da blir det Bauhaus på meg framover!

Bare hyggelig! Er surt å betale for mye for noe når man oppdager det billigere et annet sted. Men dette har selvfølgelig noe med hvilket image butikkene velger seg:)

Anonymous poster hash: bdc4f...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...