Gå til innhold

Melodi Grand Prix 2015


Fame

Anbefalte innlegg

Jeg var så gira og nå er det mulig jeg ikke får sett det live.. noen som er hundre prosent sikre på nøyaktig dato og klokkeslett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 semifinale 19 mai kl 21. 2 semifinale 21 mai kl 21. Her er Norge med og finalen er 23 mai kl 2100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på når de deler ut poengene. Men gidder ikke se på sangene

Enig :).

Men så hørte jeg på radioen at en av sangene er tydelig plagiat av Muse Falling Away tror jeg det var, noen som vet hvilket land dette gjelder?

Anonymous poster hash: 2469c...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg! :bolledeig:

Liker Finland av det jeg har sett så langt.

Har også sansen for den låten. Liker at de synger på finsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter i år er Australia, Spania og Italia. Har sett de svenske og norske forhåndsprogrammene så langt (svenskene er best!) og har hørt den Australske mange ganger på YouTube

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den italienske: Stor kjærlighet vises i følge dem i filmene "Ghost", "Back to the Future" og den første "Spiderman". Enig eller uenig...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stor fan og følger med hvert år. Hører bidragene lenge før finale uken er og mange ganger. Gir de poeng også. Mine favoritter i år er Spania, estland, italia og Norge.

Skjønner egentlig ikke favoritt stemplet til Sverige. Låta er ok men heller ikke noe mer for meg. Finland har den verste låta etter min mening i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i år siden det er 60-års jubileum. De sender finalene hvert år og det kommer alltid mange derfra til Europa for å være i publikum. Men om de vinner kommer ikke finalen til å bli i Australia. En av forutsetningene (i tillegg til at de måtte ha en god låt) var at de måtte alliere seg med et europeisk kringkastingsselkap, så om de vinner, så skal neste års finale være i Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siden det er 60 års jubileum av ESC har Australia fått lov til å være med kun i år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...