Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror virkelig ikke et en slik innrettning vil ha noe spesiellt å si. For når så mannen har konstantert at han lenger ikke får lov til å løfte doringen, så gjør han vel bare sitt fornødende uten å løfte doringen, og så blir den bare utgriset fordi noen menn ikke klarer å sikte.

:ristepåhodet:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det kommer sikkert til å selge i bøtter og spann. Mange kvinner tror for eksempel at antirynkekremer virker, så hvorfor ikke et dospøkelse?

:wink:

Skrevet

Jeg har forsåvidt den perfekte løsningen på do-ring problematikken i hjem der kvinne® og menn bor sammen. Den er som følger:

Når kvinnen har vært på do, så er det ganske sikkert at den neste som vil besøke doen er en mann, så for å være snill setter hun opp do-ringen. (Evt kan hun la dokollket være nede hvis det er rett etter middag... Såvidt jeg har forstått foregår stordoing hos menn ikke stående, men sittende... Men hovedregelen er nå å ta opp lokket i allefall.)

Når mannen har vært på do, er det ganske sikkert at den neste som vil bruke doen er en kvinne, så for å være snill så setter han ned do-ringen når han er ferdig.

Allsidig høffelighet med andre ord.

:)

Gjest Valhalla
Skrevet

Så en artikkel i amerikansk media som mente at dette var et eksempel på den overfeminiserte europeiske mannen

Skrevet

Hadde samboeren kjøpt noe sånt så hadde jeg enten "drete i'n" eller overhørt den. Kunne også blitt fristet til å lokke opp og igjen dolokket til batteriene ble brukt opp. :ler:

Skrevet

Synes den var morsom, jeg da!

Men om den virkelig virker som beskrevet har jeg mine tvil om.

Uansett så ser ikke jeg det store problemet å måtte lukke ned dosetet noen ganger om dagen....det må da finnes andre viktigere ting man kan irritere seg over!?

• 2 uker senere...
  • 4 år senere...
Gjest TittTitt
Skrevet

Veeeeeeldig gammel tråd, men jeg liker dospøkelse :ler:

Skrevet
Allsidig høffelighet med andre ord.

Hva med at alle lukker igjen topplokket etter seg? Det er der faktisk for å brukes. Ikke minst så gir det også et bedre visuelt inntrykk av rommet. Å se rett ned i en åpen doskål når du entrer toalettet er ikke spesielt delikat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...