Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Tror virkelig ikke et en slik innrettning vil ha noe spesiellt å si. For når så mannen har konstantert at han lenger ikke får lov til å løfte doringen, så gjør han vel bare sitt fornødende uten å løfte doringen, og så blir den bare utgriset fordi noen menn ikke klarer å sikte. :ristepåhodet:
Gjest Anonymous Skrevet 27. august 2004 #2 Skrevet 27. august 2004 Det kommer sikkert til å selge i bøtter og spann. Mange kvinner tror for eksempel at antirynkekremer virker, så hvorfor ikke et dospøkelse?
Gjest Frigg Skrevet 27. august 2004 #3 Skrevet 27. august 2004 Jeg har forsåvidt den perfekte løsningen på do-ring problematikken i hjem der kvinne® og menn bor sammen. Den er som følger: Når kvinnen har vært på do, så er det ganske sikkert at den neste som vil besøke doen er en mann, så for å være snill setter hun opp do-ringen. (Evt kan hun la dokollket være nede hvis det er rett etter middag... Såvidt jeg har forstått foregår stordoing hos menn ikke stående, men sittende... Men hovedregelen er nå å ta opp lokket i allefall.) Når mannen har vært på do, er det ganske sikkert at den neste som vil bruke doen er en kvinne, så for å være snill så setter han ned do-ringen når han er ferdig. Allsidig høffelighet med andre ord.
Gjest Valhalla Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Så en artikkel i amerikansk media som mente at dette var et eksempel på den overfeminiserte europeiske mannen
kjellebassen Skrevet 27. august 2004 #5 Skrevet 27. august 2004 Hadde samboeren kjøpt noe sånt så hadde jeg enten "drete i'n" eller overhørt den. Kunne også blitt fristet til å lokke opp og igjen dolokket til batteriene ble brukt opp.
Mossa Skrevet 28. august 2004 #6 Skrevet 28. august 2004 Synes den var morsom, jeg da! Men om den virkelig virker som beskrevet har jeg mine tvil om. Uansett så ser ikke jeg det store problemet å måtte lukke ned dosetet noen ganger om dagen....det må da finnes andre viktigere ting man kan irritere seg over!?
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #7 Skrevet 5. september 2004 Ja, her i huset skal den på plass
Gjest TittTitt Skrevet 20. april 2009 #8 Skrevet 20. april 2009 Veeeeeeldig gammel tråd, men jeg liker dospøkelse
Gjest Gjest Skrevet 27. april 2009 #9 Skrevet 27. april 2009 Allsidig høffelighet med andre ord. Hva med at alle lukker igjen topplokket etter seg? Det er der faktisk for å brukes. Ikke minst så gir det også et bedre visuelt inntrykk av rommet. Å se rett ned i en åpen doskål når du entrer toalettet er ikke spesielt delikat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå