AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Hva er en sexpartner, hva slags forventninger kan man ha, er det noen mal for hvordan en skal føle ovenfor den du har sex med? Jeg innledet et sexforhold med en 22 år gammel man/gutt for noen uker siden, er tredve selv å føler at han gjerne er vel litt ung, i alle fall om det skulle bli snakk om en mer alvolig forhold men likevel er det noe med sexen som er helt magisk. La meg begynne fra begynnelsen, jeg var ute på en firmatur, ble litt beruset men edru nok til at jeg var klar over situasjonen og midt i dansingen så måtte jeg på toalettet og på vei bort så jeg gjennom lokalet og fikk øyenkontakt med en man og vi stirret i øynene til hverandre helt til jeg passerte ham og på veien ut tok han tak i armen min og jeg drog ham opp å danset very sexy med ham og dansen endte med et kyss og nattklubben stengte og jeg reiste hjem med tanken på at han hadde snudd seg etter meg når han gikk. Dagen etter husket jeg kun navnet hans men ikke etternavnet og månedene gikk og tankene driftet avgårde. Halvt år senere meldte jeg meg på tinder, tenkte at hvis jeg ikke er klar for et forhold kunne jeg i hvertfall unne meg litt sex og jeg bladde gjennom en del gutter og jeg så en som var utrolig søt og trykket hjerte. Tenkte ikke noe over ham og han sendte en del meldinger og jeg svarte tilbake og han spurte meg om jeg var "yrke mitt" og jeg svarte at det var rett og han spurte meg om jeg var på den aktuelle nattklubben og sjokket var en realitet. En kveld kom han å hentet meg fra en tur på byen og han var så nydelig og snill, at hjerte mitt smeltet, vi kom hjem og vi bokstavelig talt rev av oss klærna og hadde den mest romantiske sexen jeg noensinne har hatt, jeg har vært i et forhold i tolv år som var så hard og uromantisk sex at jeg trodde nesten ikke det fantes lengre men så feil kan man ta. Han er omtenksom, kjærlig og vi kysser som forelsket og nyter hverandres helhet, det er magisk og intimt og vi ler mellom orgasmene og koser hvor vi ikke kan komme nærme nok til hverandre, holdt nesten på å si til ham at hvis vi kommer nærmere nå så er vi et menneske men fornuften tok over og jeg holdt det til meg selv i frykt om at han kunne ta det som innledning til et forhold. Etter den kvelden har vi vært sammen tre ganger på to uker og for hver gang blir det bedre og mer elskov enn sex og hver gang lengter jeg etter ham og dagdrømmer om ham og smiler når et tema vi har snakket om blir diskutert, jeg tror jeg er og forblir et håpløst tilfelle. Jeg vet ikke hvordan han ser på dette opplegget, er det bare sex eller er det mer? Tenker på ham så får jeg nesten orgasme men kunne egentlig ikke hatt ham hver kveld, hvet liksom ikke hva jeg føler utenom at jeg føler meg hjemme i armene hans. Og alders forskjellen er jo selvfølgelig et tema, jeg er nesten en generasjon eldre enn ham men vi deler masse av de samme drømmene og hobbiene og vi kunne hatt et drømmeliv sammen men hva om han bare er sånn en man, der han tenner kun på romantisk sex? kan menn ha slik sex og ikke føle noe? Noen med relevante erfaringer, hadde vært til stor hjelp sånn at jeg kan reflektere over svarene og kanskje prøvd meg forsiktig frem uten å presse ham til å gi meg hans tanker om "forholdet" vårs. Anonymous poster hash: 9ef32...519 Anonymous poster hash: 9ef32...519 Anonymous poster hash: 9ef32...519
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Du er helt klart betatt og kanskje blitt litt kastet opp i skyene Først av alt ville jeg vert edruelig med megselv å virkelig tenkt meg om hva jeg ville med denne mannen. Klarer du å kun ha et sexuelt forhold til ham, eller må du innrømme for degselv at det mest sansylig vill bli forelskelse ut av det? Og i så tilfelle, har han det på samme måte? Jeg hadde tenkt meg om hva jeg ville med ham først og deretter tatt opp samtalen med han om han også har følelser eller om han kun vil være knullekopis.. I noen tilfeller er ikke deres aldersforskjell et problem, det er vel kun om dere blir kjærester at det er litt viktig at begge er på samme plass i livet.. Han kan jo være ganske voksen for alderen og du litt ungdommelig og "fri" .. Men så lenge begge ønsker det samme i hverdagen så tror jeg ikke det skal bli et problem..Anonymous poster hash: 34c65...744
altruisme Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Du er helt klart betatt og kanskje blitt litt kastet opp i skyene Først av alt ville jeg vert edruelig med megselv å virkelig tenkt meg om hva jeg ville med denne mannen. Klarer du å kun ha et sexuelt forhold til ham, eller må du innrømme for degselv at det mest sansylig vill bli forelskelse ut av det? Og i så tilfelle, har han det på samme måte? Jeg hadde tenkt meg om hva jeg ville med ham først og deretter tatt opp samtalen med han om han også har følelser eller om han kun vil være knullekopis.. I noen tilfeller er ikke deres aldersforskjell et problem, det er vel kun om dere blir kjærester at det er litt viktig at begge er på samme plass i livet.. Han kan jo være ganske voksen for alderen og du litt ungdommelig og "fri" .. Men så lenge begge ønsker det samme i hverdagen så tror jeg ikke det skal bli et problem..Anonymous poster hash: 34c65...744 Ts her Takk for svaret, den gjor meg glad, usikker og litt redd, for du tok vekk min eneste grunn hvorfor det ikke kan bli mer, altså aldersforskjellen. Men igjen usikker for at vi kan overleve sammen i et liv utenfor senga men ble glad fordi har veldig lyst på ham. Skal sette meg selv i tanke boksen og reflektere over hva han betyr for meg og om dette faktisk e mer enn bare sex. Hilsen ei som er clueless
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå