Sheba Skrevet 27. august 2004 #1 Skrevet 27. august 2004 Håper noen kan hjelpe meg med dette - jeg er utrolig dum når det gjelder data, bare så det er sagt. Har fått inn noen bilder på maskinen min av pusekatten min som jeg gjerne skulle ha lagt ut i galleriet på KG. Kom meg et stykke på vei, men fikk beskjed da jeg hadde lastet opp bildet at filen var for stor. Løsning på problemet skal da være å minske filen (bildet). Det er sikkert vel og bra, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få til det. Er det noen som kan hjelpe meg med en lett forklarlig oppskrift? Ps - ikke le av meg da - jeg er virkelig datadust..
Crazee Skrevet 27. august 2004 #2 Skrevet 27. august 2004 Har skreve litt tidlegare: t.d. her - kan godt hende eg har skreve meir andre gongar, men du får vel litt tips her uansett Kort oppsummering: www.irfanview.com Velg utsnittet du vil ha med musa, trykk Ctrl-Y Skaler ned til max 500x500 pikslar (Ctrl-R) Lagre som jpeg.
Sheba Skrevet 27. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2004 Takker og bukker! Skal snuse litt rundt og se om jeg blir noe klokere.. Ha en fin weekend!
Sheba Skrevet 27. august 2004 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2004 Du store allverden - tror kanskje jeg har fått det til alt.. Får se når admin har oppdatert (som det sto at kunne ta noe tid). Kult! Og takk igjen for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå