sjokoladeelskeren Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 heihei helt siden jeg var 14 år har jeg veid omtrent 52 kg, og er nå snart 18. Men de siste to ukene har jeg perket at jeg plutselig har begynt å legge på meg og veier nå 55 kg. har ikke spist noe annerledes enn vanlig, noen som vet hva som gjør at jeg plutselig begynner å legge på meg nå?
Gjest minge Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Du har ikke begynt på medisiner, eller er gravid?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Har hørt at økt stoffskifte kan føre til vektøking. Kanskje du har fått det? Eller så kan det hende du har spist mer uten at du har vært bevisst på det? Eller blitt mindre aktiv? Anonymous poster hash: 120d2...104
sjokoladeelskeren Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2015 Du har ikke begynt på medisiner, eller er gravid? nei
Gjest baremeg89 Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Nicket ditt er "sjokolade elskeren" Klager du seriøst på at du har gått opp 3 kg i løpet av puberteten?! 10kg er heller ikke uvanlig (og ikke rart) fra 14-18-20 .
Gjest minge Skrevet 9. mai 2015 #6 Skrevet 9. mai 2015 Har hørt at økt stoffskifte kan føre til vektøking. Kanskje du har fått det? Eller så kan det hende du har spist mer uten at du har vært bevisst på det? Eller blitt mindre aktiv? Anonymous poster hash: 120d2...104 Jeg mener det er lavt stoffskifte som kan gi vektøkning. Insulinresistens kan også gi vektøkning. Sikkert flere ting også. 55 kg er uansett ikke mye i det hele tatt, men hvis du spiser som før og vekten fortsetter å stige i ukene som kommer så kan du jo ta en blodprøve hos legen for å utelukke tingene nevnt over. Det er sikkert ikke noe farlig, og forbrenningen går vel uansett noe ned med alderen ifht da man var 14.
Gjest baremeg89 Skrevet 9. mai 2015 #7 Skrevet 9. mai 2015 Beklager men HALLO!! En har ikke stoffskifte problemer av å gå opp 3kg fra 14-18 år. Dette er NORMALT. Koppen utvikler seg, muskler, menstrasion En kvinne har mer fett på kroppen enn ei jente (les pupper og hofter)
sjokoladeelskeren Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2015 Nicket ditt er "sjokolade elskeren" Klager du seriøst på at du har gått opp 3 kg i løpet av puberteten?! 10kg er heller ikke uvanlig (og ikke rart) fra 14-18-20 . klager ikke på 3 kg i løpet av puberteten, men klager på 3 kg i løpet av 2 uker
Gjest minge Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Beklager men HALLO!! En har ikke stoffskifte problemer av å gå opp 3kg fra 14-18 år. Dette er NORMALT. Koppen utvikler seg, muskler, menstrasion En kvinne har mer fett på kroppen enn ei jente (les pupper og hofter) Hun skriver at hun har gått opp 3 kg de siste 2 ukene. Hadde det vært 3 kg fordelt over 4 år så hadde hun nok ikke postet innlegget i utgangspunktet 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå