eliler Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Jeg er en kvinne på 19 år som i det siste har hatt blødning utenom menstruasjon. Den første gangen var rundt eggløsningen, så jeg tenkte ikke så mye over det. Skal ha min neste menstruasjon om noen dager, og jeg blødde litt i dag morges og trodde den hadde kommet tidlig, men så stoppet det helt opp. Jeg har i tillegg slitt med sterke magesmerter de fire siste dagene, og jeg pleier aldri å få så sterke menstruasjonssmerter. Det er også verdt å nevne at jeg er jomfru, så graviditet og kjønnsykdommer kan utelukkes. Noen som har opplevd noe lignende? Setter stor pris på svar.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Har selv opplevd noe lignende, men da gikk det over etter en stund. Tenkte ikke mer over det, men det kan hende at det du har er noe annet. Anonymous poster hash: 0757c...3ea
eliler Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2015 Takker for svar. Nå har magesmertene startet igjen, og det gjør det vanskelig å lese til eksamen. Jeg har også vært mye svimmel og slapp i det siste. Ingen andre som vet hva dette kan være?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Du sier du leser til eksamen. Der kan svaret ligge. Stress. Kroppen reagerer på stress, og det kan utarte seg som du beskriver Anonymous poster hash: 502b6...e5f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå