AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Ja, altså. Den venstre brystvorten min er plutselig dobbelt så stor som den høyre. Noen som vet hva det kan komme av? Jeg er ikke gravid eller noe, går på cerazette. Anonymous poster hash: f28be...242
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Ingen som vet?? Anonymous poster hash: f28be...242
Cata Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Med fare for å være slem: Hvordan skal vi kunne vite det? Ut fra min begrensede kunnskap om emnet så skal ikke brystvorter vokse av seg selv, med mindre man er gravid eller har hormonforandringer av andre grunner, og da vil det vel helst være begge - ikke bare den ene. Altså, det er på tide å bestille seg legetime og få det sjekket ut fra "regelen" om at forandringer i brystene skal sjekkes av lege. Sannsynligvis og forhåpentligvis er det fullstendig ufarlig, men like greit å få en sjekk og så får du kanskje en god forklaring på hva det skyldes også . 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4 Skrevet 9. mai 2015 Aner ikke, men når bryster forandrer seg uten noen åpenbar grunn så bør man vel oppsøke lege med tanke på brystkreft. Det er helt sikkert noe ufarlig, men bedre å vite sikkert. Anonymous poster hash: 00c28...c4a 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Er vanlig at brystene/brystet forandrer seg med alderen, også ved hormonforandringer (som p piller kan gi). Så lenge den ikke gjør vondt over lang tid eller du kan presse ut blod fra den er det nok ingen fare Anonymous poster hash: 35217...8cc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå