Gå til innhold

Venstre brystvorte har vokst!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, altså. Den venstre brystvorten min er plutselig dobbelt så stor som den høyre. Noen som vet hva det kan komme av? Jeg er ikke gravid eller noe, går på cerazette.

Anonymous poster hash: f28be...242
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet??

Anonymous poster hash: f28be...242
Skrevet

Med fare for å være slem: Hvordan skal vi kunne vite det? Ut fra min begrensede kunnskap om emnet så skal ikke brystvorter vokse av seg selv, med mindre man er gravid eller har hormonforandringer av andre grunner, og da vil det vel helst være begge - ikke bare den ene.

Altså, det er på tide å bestille seg legetime og få det sjekket ut fra "regelen" om at forandringer i brystene skal sjekkes av lege. Sannsynligvis og forhåpentligvis er det fullstendig ufarlig, men like greit å få en sjekk og så får du kanskje en god forklaring på hva det skyldes også ;) .

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke, men når bryster forandrer seg uten noen åpenbar grunn så bør man vel oppsøke lege med tanke på brystkreft. Det er helt sikkert noe ufarlig, men bedre å vite sikkert.

Anonymous poster hash: 00c28...c4a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vanlig at brystene/brystet forandrer seg med alderen, også ved hormonforandringer (som p piller kan gi). Så lenge den ikke gjør vondt over lang tid eller du kan presse ut blod fra den er det nok ingen fare :)

Anonymous poster hash: 35217...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...