TotallyWannabe Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 Litt feil kategori, menmen. Har man muntlig eksamen foran hele klassen, eller bare sensorer?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Foran faglærer og sensor.Anonymous poster hash: fc3ad...a92
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #3 Skrevet 9. mai 2015 Det spörs helt. Hos oss hadde vi muntlig höring foran sensor og lärer. I tillegg hadde vi muntlig fremföring foran klassen Anonymous poster hash: 5c413...d7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå