AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #1 Skrevet 9. mai 2015 En liten stund nå har jeg våknet om natten av intense smerter i ett eller begge knærne. Det gjør ulidelig vondt å bevege på dem, både å strekke ut og bøye. Har ingen smerter om dagen, hverken ved hvile eller vanlig aktivitet. Har hatt et veldig stillesittende liv siste 7 mnd med overgang fra svært aktiv jobb til kontorstilling. Dette, pluss at jeg er 19 uker gravid og ikke har tilpasset iostholdet etter aktivitet, har gjort at jeg har gått opp bortimot 10 kilo på denne tiden. Er fortsatt ikke veldig overvektig, 75 kilo på 170 cm. Har vært tyngre før, uten samme smerter. Er ute på ca en times gåtur hver dag, så raskt som kondisjon og gravidform tillater. Samme type joggesko over flere år, dette skoparet nærmer seg nok ett år gammelt. Aldri smerter på tur. Noen som har ideer om hva dette kan være? Er det rett og slett økt vekt på kort tid som gjør dette (har en følelse av det). Anonymous poster hash: 0175f...cf5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Ligamentsmerter? Kan også oppstå i andre ledd i tillegg til bekken/rygg Anonymous poster hash: 54b72...65e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå