Gå til innhold

Hva faller du lett for?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må dere være ærlige jenter? Dere faller ikke for humoren, dere blir ikke våte av stand up komikere.

Anonymous poster hash: 67165...981

Eh...jo. Gode komikere drar damer i fleng.

Anonymous poster hash: d302e...9d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh...jo. Gode komikere drar damer i fleng.

Anonymous poster hash: d302e...9d9

Dane Cook drar damer som bare faen, og han er ikke morsom engang.

Humor fungerer, men man kan fokusere kun på det. Utseendet er viktigst, så humor, så intelligens, så økonomi.

Merker selv at damer digger når jeg er morsom. Men uheldigvis har jeg ikke utseendet eller økonomien på stell. Intelligensen er så som så.

Anonymous poster hash: 8588e...7ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

*kan ikke bare fokusere på det skulle det stå

AnonymBruker
Skrevet

Et par hakk høyere refleksjonsevne og generell IQ enn hva standarden på jenter her inne på KG er for å være ærlig ;) - kan ikke si jeg er så fryktelig imponert, men det er vel her som med alle andre steder mest gråstein mellom de få gullkornene.

Anonymous poster hash: 00520...b6f
AnonymBruker
Skrevet

så mange menn som sier omsorgsfull.. hva legger dere i det?

Anonymous poster hash: 0f3c6...d96
Skrevet

så mange menn som sier omsorgsfull.. hva legger dere i det?

Anonymous poster hash: 0f3c6...d96

Det er vel ganske rett frem hva omsorgsfull betyr? Ha omsorg for de rundt seg, tar vare på familie og venner, viser empati og vil at andre skal ha det bra.

Intelligens er en stor en for meg. Jeg vil ha en mann som virkelig inspirerer og som jeg kan se opp til intellektuelt.

• Liker 1
Skrevet

Humor. Og da en humor som matcher min. Og omsorg.

Skrevet

Intelligens, selvsikkerhet, modenhet og godhet.

• Liker 2
Skrevet

så mange menn som sier omsorgsfull.. hva legger dere i det? Anonymous poster hash: 0f3c6...d96

Et annet ord for "huskjær"dvs en som lager mat og rydder opp dritten etter han.

Hva jeg setter pris på: god hygiene, de som er litt stille av seg(ikke høylytte bajaser)og de som bryr seg mer om verden og urettferdighet enn folk flest, og da mener jeg på ekte, ikke det å like bilder på insta eller face. Også må han ikke være kontrollerende eller voldelig såklart.

AnonymBruker
Skrevet

et litt skjevt rampete smil.. :rodmer:

Anonymous poster hash: 1c4a4...fa0
Skrevet

Sjokolade.. (hehe)

Jeg faller for de som er hardtarbeidene, omsorgsfull, har skjegg, et fint smil og mål i livet.

Nå er jeg såpass heldig at kjæresten min er alt som er nevnt, pluss enda mer. Kliss kliss.

AnonymBruker
Skrevet

Menn med humor og et flott smil... :rodmer:

Anonymous poster hash: 33041...2b5
AnonymBruker
Skrevet

Må dere være ærlige jenter? Dere faller ikke for humoren, dere blir ikke våte av stand up komikere.

Anonymous poster hash: 67165...981

Så er det to ganske forskjellige ting å falle for noen og å være kåt på noen da.

Anonymous poster hash: 38f47...626

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nerdete menn, som jeg kan avlede fra pcgaminga eller programmeringa si med en striptease eller ta opp onaneringsvideo av meg selv og sette som timer på pcen hans så den plutselig dukker opp på skjermen hans uten at han vet om det på forhånd ;)

Skrevet

Smil som når helt til øynene sammen med jevnt over godt humør faller jeg fort for. Tatoveringer, skjegg og interesse for friluftsliv hjelper også :)

AnonymBruker
Skrevet

At han ikke er altfor selvsikker, men kanskje litt sjenert. At jeg f.eks. kan se på han at han blir glad for å snakke med meg og se meg. At han har snille, håpefulle øyne.

Anonymous poster hash: d1a49...edf
  • Liker 1
Skrevet

Menn med skikkelig fyldig hår :rodmer:

(på hodet, altså... Alle andre steder bør det helst være minst mulig :fnise: )

AnonymBruker
Skrevet

Nerdete menn, som jeg kan avlede fra pcgaminga eller programmeringa si med en striptease eller ta opp onaneringsvideo av meg selv og sette som timer på pcen hans så den plutselig dukker opp på skjermen hans uten at han vet om det på forhånd ;)

Jeg forlanger å vite ditt brukernavn. Gift deg med meg? :(

Skrevet

Smarte og handye menn. En skikkelig mannemann, gjerne kraftig, uten å være skrapa for fett, med tredagserskjegg (for å være litt overfladisk) :danse: Men seriøst, du kommer langt hos meg med å ha litt bak øra, med "interessant" livserfaring og gjerne litt humor. Fint om han tar litt plass uten å være "all over the place". Er ganske sjenert selv, så trenger en som tar litt initiativ :) *drømme drømme*

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Faller for jenter som har ei trang mus, og som vet å bruke den til sin fordel😈

Anonymous poster hash: edff9...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...