Gå til innhold

Hva faller du lett for?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke alle som har en egenskap de faller lett for, men jeg faller lett for omsorgsfulle jenter. Noen andre som har trekk de faller lett for?

Anonymous poster hash: 50562...14a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Intelligente menn med humor.

Anonymous poster hash: cfec5...283

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert ikke alle som har en egenskap de faller lett for, men jeg faller lett for omsorgsfulle jenter. Noen andre som har trekk de faller lett for?

Anonymous poster hash: 50562...14a

Da hadde vi passet bra sammen ;)

Jeg faller for menn som er selvsikre, har mye humor/positive og med livserfaring. Og må helst være litt mer intelligent enn meg.

Anonymous poster hash: 62c1c...160

AnonymBruker
Skrevet

Avslappa menn som ikke trenger å prate hele tiden, eller spørre "er du sur" når jeg ikke prater, (nei jeg bare liker ro) gjerne med synlige blodårer på armene, av en eller annen grunn syntes jeg det er utrolig sexy.

Anonymous poster hash: 38f47...626
  • Liker 2
Skrevet

Avslappa, omsorgsfulle jenter som ikke ser på drittprogrammer som Paradise Hotel pleier å slå godt an hos meg :)

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Menn som jeg ikke kan vikle rundt lilefingeren, som sier hva de mener og gir meg litt motstand.

AnonymBruker
Skrevet

Må dere være ærlige jenter? Dere faller ikke for humoren, dere blir ikke våte av stand up komikere.

Anonymous poster hash: 67165...981
  • Liker 2
Skrevet

Humor og sosial intelligens :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jenter som skiller seg litt ut fra mengden. Som f.eks. nekter å danse til kommers-støy, som snakker om ting jeg selv kan identifisere meg med. Kanskje litt vanskelig å forklare, men jeg vet det når jeg ser det.

Edit: ja, og som viser at hun er interessert i å ha kontakt med meg.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn med humor. De som får meg til å le og som jeg kan få til å le. Han må se meg og være oppmerksom på meg.

Anonymous poster hash: fe4a3...4a1
Gjest Nosoul
Skrevet

Humor, glimt i øyet og skjegg.
Faller tydeligvis lett for såkalte "drittsekker", som ofte ljuger og som ender opp med å gjøre meg skikkelig forvirret.

Skrevet

Faller tydeligvis lett for såkalte "drittsekker", som ofte ljuger og som ender opp med å gjøre meg skikkelig forvirret.

Er det utseendet du faller for, eller også adferden deres?

Gjest Nosoul
Skrevet

Er det utseendet du faller for, eller også adferden deres?

Det første man legger merke til er jo i hovedsak utseende, men etter hvert blir man jo mer interessert i både adferd og personlighet.

Ikke så lett å "falle" for "de rette" når de er så flinke til å være noen de egentlig ikke er :P

Skrevet

Ikke så lett å "falle" for "de rette" når de er så flinke til å være noen de egentlig ikke er :P

Å se på forholdet mellom det de sier og det de faktisk gjør pleier å hjelpe ;)

Gjest Nosoul
Skrevet

Å se på forholdet mellom det de sier og det de faktisk gjør pleier å hjelpe ;)

Nei sier du det..

• Liker 4
Skrevet (endret)

Nei sier du det..

Mange gjør faktisk ikke det, noe en del tråder her inne indikerer. De lytter til det personen sier, men ser seg blind på faktiske handlinger. De skylder gjerne på at "forelskelse gjør blind" osv.

Endret av sjonkelrolf
AnonymBruker
Skrevet

Faller lett for pene jenter som er omsorgsfulle og har beina godt plantet på jorden.

Anonymous poster hash: d9f92...b13
AnonymBruker
Skrevet

Humor,god personlig hygiene og sosial iq

Anonymous poster hash: d8a63...e05
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg falt for intelligente jenter, før jeg faktisk møtte endel og fikk avsmak.

Nå faller jeg for enklere og pene jenter.

Anonymous poster hash: 8588e...7ed
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...