AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #21 Skrevet 9. mai 2015 Haha, spørr du på KG? Her er jo hele bøtteballetten av overgangsalderen på sitt ess når det kommer til bitterhet. Håper jeg aldri kommer dit Anonymous poster hash: ba3c8...a71 ? Anonymous poster hash: bbe0a...35c
Gjest Mythic Skrevet 9. mai 2015 #22 Skrevet 9. mai 2015 Til tross for at jeg har opplevd ganske mange ting som kunne gjort meg bitter, velger jeg å ikke være det. Bitterhet går stort sett bare ut over en selv, og eter en opp innenfra, og det ønsker jeg ikke å la skje.
peppermyntete Skrevet 9. mai 2015 #23 Skrevet 9. mai 2015 Ja det skjer i blant, men det går fort over for min del. Tror det er ganske normalt å kjenne sånne små stikk av bitterhet i blant
Gjest Fluttershy Skrevet 9. mai 2015 #24 Skrevet 9. mai 2015 Ja det hender. Jeg ble syk som 13åring og har en kronisk lidelse som har gjort at jeg har mislykkes i det aller meste i livet. Av og til kan jeg kjenne litt på bitterheten og misunnelsen mot andre vellykkede mennesker. Jeg tillater meg ikke å kjenne ofte på det da, det fører ingenting godt med seg.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #25 Skrevet 9. mai 2015 Nei, jeg er glad, lykkelig og fornøyd med tilværelsen, men er en gammel kyniker så folk tror ofte jeg er bitter når jeg uttaler meg om krig, fred, religion og politikk og sånn Da tror de jeg er deprimert, ha ha. Anonymous poster hash: 59771...cf8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå