AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Har du opplevd å være bitter over ting som har skjedd og i forhold til andre mennesker? Anonymous poster hash: 68850...a91
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #2 Skrevet 8. mai 2015 Ifølge KG så er alle menn som poster her bitre. Eller for å korrigere meg selv, de har en bitter pikk. Så da tror jeg det må ha skjedd noe med de som har gjort de sånn. Anonymous poster hash: 8f1a8...293
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Mange ganger. Jobber konstant med å ikke være det, pga kronisk sykdom, og mange negative opplevelser og skuffelser i forhold til dårlige venner og kjærester. Og familie. Du da ts? Anonymous poster hash: 5ec6e...be6
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Haha, spørr du på KG? Her er jo hele bøtteballetten av overgangsalderen på sitt ess når det kommer til bitterhet. Håper jeg aldri kommer dit Anonymous poster hash: ba3c8...a71 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #5 Skrevet 8. mai 2015 Mange ganger. Jobber konstant med å ikke være det, pga kronisk sykdom, og mange negative opplevelser og skuffelser i forhold til dårlige venner og kjærester. Og familie. Du da ts? Anonymous poster hash: 5ec6e...be6 Har også opplevd å være bitter. Både med tanke på som du sier negative opplevelser og skuffelser i forhold til bekjente. Prøver å ikke være det så mye, men blir litt oppslukt ved enkelte anledninger. Sliter også tidvis med sykdom som du gjør. Kan også bli litt bitter av å se at enkelte lever tilsynelatende perfekte liv, med konstant underholdning, perfekt jobb, mange venner (nesten dusinvis), kjæreste, ingen bekymringer og ser ut til å ha noe moro å gjøre hele tiden. De er på farten hele tiden og driter egentlig i hvordan det går med andre. Ser ikke ut til at de har for mye motgang. Anonymous poster hash: 68850...a91 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #6 Skrevet 8. mai 2015 Har du opplevd å være bitter over ting som har skjedd og i forhold til andre mennesker?Anonymous poster hash: 68850...a91 Ja, jeg har vært og er bitter på noen ting. Har imidlertid lært at det føles så mye bedre å unne andre godt. Så selv om jeg har noen sår som ikke helt har grodd, så lar jeg det ikke gå utover andre deler av livet mitt, enn de relasjonene det gjelder.Anonymous poster hash: 340b2...267
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #7 Skrevet 8. mai 2015 Jeg er småbarnsmor i full jobb, og kan av og til bli litt bitter når jeg leser om den støtten andre får fra sine foreldre. Der er ikke jeg, og moren min i særdeleshet er helt håpløs. Det er henne, henne, henne... hun sover så dårlig og er så sliten, kollegene hennes er så teite og sjefen hennes er i alle fall dum, og hun er så sliten og må ha sykemelding. Jeg skulle ønske hun av og til så meg, men det skjer ikke. Det overrasker heller ikke, det har vært sånn siden jeg var 14. Det er hennes behov som teller. Jeg er ikke bitter på den måten at jeg går rundt og er sint og sur, men jeg merker at det stikker litt nå og da. Men jeg tar med meg det positive som er, og resten prøver jeg å glemme Anonymous poster hash: ad1b2...e5b
Snøugle Skrevet 8. mai 2015 #8 Skrevet 8. mai 2015 Hmm, kan ikke huske sist gang jeg var bitter på noen..egentlig et veldig sjeldent ord i mitt vokabular..og en ytterst sjelden følelse mot andre..
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #9 Skrevet 9. mai 2015 Har du opplevd å være bitter over ting som har skjedd og i forhold til andre mennesker?Anonymous poster hash: 68850...a91 Jeg er bitter for å ha opplevd drapsforsøk, vold og incest, og at det har tatt meg mye av mitt liv å bearbeide det. Jeg trøster meg med at det tross alt kunne vært værre. Jeg er heldig på den måten at det skal sabla mye til for å knekke meg.Anonymous poster hash: c2ada...b32
Alja Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Jeg er nok litt bitter ja. Det er forskjellige ting som har skjedd som jeg mener er urettferdig. Jeg er ikke så fan av urettferdighet... 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 Etter jeg ble syk og ble fratatt livet mitt så har bitterheten vært en hard kamp, men jeg er egentlig optimist av natur, så jeg klarer som regel å være glad og positiv, men når de verste smertene kommer eller formen er så dårlig at jeg ikke klarer noe så blir jeg veldig nedfor og bitter. Det er tøft å miste friheten og livet. Men man må bare akseptere sin skjebne og gjøre det beste ut av det. Tror ikke noen forstår hvor hardt det er før de er der selv. Bitterhet kan erstattes med takknemlighet men da må man jobbe med det daglig. Anonymous poster hash: 5ec6e...be6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 9. mai 2015 #12 Skrevet 9. mai 2015 Ja, mange ganger, men ikke følt det på noen år tror jeg. Fått det meste ut av systemet og tilgitt . Tilga for min egen skyld og indre ro, men kommer ikke til å fortelle personene at de er tilgitt, siden jeg ikke vil ha dem i livet mitt.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #13 Skrevet 9. mai 2015 Ja, noen ganger er jeg veldig bitter. Jeg jobber med å komme over det, men det har skapt store konsekvenser for mitt liv så det er ikke så lett.Anonymous poster hash: c0039...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #14 Skrevet 9. mai 2015 Ja, desverre. Jeg sa som yngre at biterhet skal jeg aldri bære. Kom over det og gå videre! Men det var da jeg var ung og klok og ikke hadde så mye baggasje jeg skjønte jeg kunne være bitter over. Ettersom livet går og jeg skjønner feiltrinnene mine har en sammenheng med en dønn ensom oppvekst og destruktiv familie, må jeg innrømme at bitterheten har tatt meg mer enn jeg trodde. Jeg jobber med saken, men da flytter jeg bitterheten over til xmannen min, som slo og alt det der, som snøt meg for penger da jeg dro osv. Det er ikke lett å gi slipp på bittehet som har fått rot, det er ting som ikke skal tilgis, enkelt og greit. Men det er viktig for meg å leve videre uten å bære på det hele tiden. Anonymous poster hash: fa081...3fd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #15 Skrevet 9. mai 2015 Haha, spørr du på KG? Her er jo hele bøtteballetten av overgangsalderen på sitt ess når det kommer til bitterhet. Håper jeg aldri kommer dit Anonymous poster hash: ba3c8...a71 Æææ, du ER på KG du også? sikkert 20 +/-? Hvis du kommer i overgangsalderen så er du heldig, hvis du seiler gjennom livet uten å møte noe som tilsier at du blir bitter, er du enda heldigere. Men akkurat nå er du bare ung og dum Anonymous poster hash: fa081...3fd 1
Maleficenta Skrevet 9. mai 2015 #16 Skrevet 9. mai 2015 Har du opplevd å være bitter over ting som har skjedd og i forhold til andre mennesker?Anonymous poster hash: 68850...a91 Ja.
Neeli00 Skrevet 9. mai 2015 #17 Skrevet 9. mai 2015 Jeg kan faktisk ikke komme på noe. Jeg er langt fra feilfri som person, men dette er faktisk en negativ egenskap/tilstand jeg så og si aldri opplever. Alle har vel opplevd urettferdige ting og sett andre ha ting som de vil ha. Men jeg henger meg sjelden opp i det. Har opplevd vonde ting som jeg ikke på noen måte fortjente, men det har ikke resultert i at jeg er sint på verden eller andre mennesker.
Gjest Faerunpedia Skrevet 9. mai 2015 #18 Skrevet 9. mai 2015 Nei, hvis noen behandler meg kjipt går jeg videre og glemmer det. Og ellers er negative ting som har skjedd mest selvforskyldt, så kan ikke akkurat være bitter for det..
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #19 Skrevet 9. mai 2015 Haha, spørr du på KG? Her er jo hele bøtteballetten av overgangsalderen på sitt ess når det kommer til bitterhet. Håper jeg aldri kommer dit Anonymous poster hash: ba3c8...a71 I sitt ess heter det. Anonymous poster hash: 06a3e...92d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå