sjonkelrolf Skrevet 9. mai 2015 #21 Skrevet 9. mai 2015 Det er ikke nødvendigvis slik at alle som er imot høyere utdanning er tapere. Det handler jo litt om hvordan man er som person også. Jeg er enig i at det er vanskeligere å bli smart enn det er å bli stor. Men si meg, hvor mange damer får ikke disse brautende mennene og hvor mange damer får høyt utdannede som du? Fakta er at selv brautende tapere kan danne seg familie og klare seg fint. En jeg kjenner er tatovert på store deler av kroppen, har pult mange damer, har aldri tatt høyere utdanning, er brautende og stor i kjeften. Men han behandler alle med respekt, har glimt i øyet og vet åssen man snakker til folk. Han har nå fått deg tre barn og lever lykkelig. Si meg, hvor langt har du kommet med din utdannelse? Om du velger å klassifisere slike mennesker jeg skrev her som tapere. Hva er du da? Jeg merker bare jeg blir provosert at du kan putte en hel gjeng mennesker og kategorisere alle som tapere. Det viser egentlig at du ikke er så smart som du tror.Anonymous poster hash: d0d25...b48 Slik TS beskriver de hun tiltrekkes av, "brautende fyrer som er imot utdannelse, og som ofte havner i uheldige situasjoner" kan man godt kalle tapere, ja. Som jeg skriver, man "havner" ikke bare i uheldige situasjoner, det er ens egne valg som fører dem dit. Og hele tiden å skylde på andre for feil som man begår er poengløst. Handler om å ta ansvar for seg selv, mange gjør ikke det. Jeg er ferdig utdannet siv.ing, har en jobb jeg er fornøyd med, så joda, klarer meg fint, takk skal du ha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå