Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28 år og har aldri, ikke én eneste gang fått den gutten jeg har vært mest interessert i.

Jeg er fullstendig klar over dette her med at da er man for stygg/uattraktiv for den man er intr i, men.. jeg vet ikke helt hva mer jeg skal gjøre? Skal jeg begynne å operere meg?

Ikveld toppet det seg litt da en fyr jeg i utgangspunktet har vært litt betatt av i to år matchet med meg på Tinder (jeg pleier som regel ikke å være særlig aktiv på Tinder btw), vi utvekslet et par setninger og vips så dropper han å svare på det siste jeg skrev - han har vært aktiv mange ganger etterpå.

Det skjer jo ALDRI for meg... :( andre som har det sånn?

Anonymous poster hash: 96a2d...c91
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? :(

Skrevet

Dating er noe av det mest nådeløse man kan drive med. Terskelen for å dumpe uten å si et ord når interessen daler er ganske lav, om den i det hele tatt er der. Og hvis man ønsker å avslutte på en ordentlig måte hvis interessen ikke er til stede blir man nesten sett på som passiv aggressiv, når det egentlig handler om å bryte med trenden med å bare la ting dø ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke utseendet ditt, men det at du lyser usikkerhet, som er ditt hinder. Prøv å gå litt i deg selv, og finn din styrke først. Hva er det som gir deg selvfølelse? Hva kan du tilby?

Anonymous poster hash: eb162...e55
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dating er noe av det mest nådeløse man kan drive med. Terskelen for å dumpe uten å si et ord når interessen daler er ganske lav, om den i det hele tatt er der. Og hvis man ønsker å avslutte på en ordentlig måte hvis interessen ikke er til stede blir man nesten sett på som passiv aggressiv, når det egentlig handler om å bryte med trenden med å bare la ting dø ut.

Ja.. det er sant:/ men jeg tenker også på dette med at enkelte mennesker (som meg), aldri får muligheten til å bli dumpa engang :( fordi jeg tydeligvis sikter for høyt, men jeg kan jo ikke noe for at jeg liker de jeg liker..

Ts

Skrevet

Spør vennene dine om hvorfor de tror du er uheldig.

AnonymBruker
Skrevet

Spør vennene dine om hvorfor de tror du er uheldig.

Det har jeg gjort allerede.. men de er ikke ærlige tror jeg. De mener nemlig at jeg er "for bra" for de jeg faller for, altså at jeg er en for ordentlig person/for "god orden i sakene" osv i forhold til de jeg liker som ofte er litt.. ikke akkurat siviløkonomer fra NHH for å si det slik.

Skrevet

Det har jeg gjort allerede.. men de er ikke ærlige tror jeg. De mener nemlig at jeg er "for bra" for de jeg faller for, altså at jeg er en for ordentlig person/for "god orden i sakene" osv i forhold til de jeg liker som ofte er litt.. ikke akkurat siviløkonomer fra NHH for å si det slik.

Du får prøve å gå etter de mennene venninnene dine mener matcher deg bedre da, kan jo være at de har rett. Kanskje er du for kjedelig for de mennene du har gått etter tidligere.

AnonymBruker
Skrevet

De er ikke ærlige. Det at de skåner deg ved å si at det er du som er for bra, når du sitter igjen med resultater som tilsier det motsatte, er jo svar nok i seg selv.

Hva slags menn er det du ser etter da? Kan du beskrive de? Hvordan er du som person? Hva har du av kvaliteter og egenskaper som er attraktive?

Dessverre må man nesten se litt analytisk på det av og til også. Selv om analyse er kjærlighetsdreperen nr 1 for kvinner.

Anonymous poster hash: d0d25...b48

AnonymBruker
Skrevet

De er ikke ærlige. Det at de skåner deg ved å si at det er du som er for bra, når du sitter igjen med resultater som tilsier det motsatte, er jo svar nok i seg selv.

Hva slags menn er det du ser etter da? Kan du beskrive de? Hvordan er du som person? Hva har du av kvaliteter og egenskaper som er attraktive?

Dessverre må man nesten se litt analytisk på det av og til også. Selv om analyse er kjærlighetsdreperen nr 1 for kvinner.

Jeg er en ryddig, ansvarlig person, rolig, men liker å ta en fest innimellom.. stort sett alltid blid, veldig positiv av natur egentlig (selv om det ikke virker sånn her), ærlig,snill, rettferdig.. av mine svake sider kan jeg si at jeg er nok litt stille sånn i starten, men etter at isen er brutt er det ikke noe problem. Tror jeg har mye å tilby jeg.. litt usikker på hva du sikter etter. Man gir vel og tar i et forhold.

Når det gjelder de jeg pleier å falle for, er de ofte ganske "brautende" typer, litt sånn som ofte ender i uheldige situasjoner, som er imot utdanning osv. (Jeg har utdanning), men som ofte er verdens snilleste gutter innerst inne.. snillere enn de med alt i orden her i livet å.

Skrevet

Når det gjelder de jeg pleier å falle for, er de ofte ganske "brautende" typer, litt sånn som ofte ender i uheldige situasjoner, som er imot utdanning osv. (Jeg har utdanning), men som ofte er verdens snilleste gutter innerst inne.. snillere enn de med alt i orden her i livet å.

Åja, sånne, ja...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en ryddig, ansvarlig person, rolig, men liker å ta en fest innimellom.. stort sett alltid blid, veldig positiv av natur egentlig (selv om det ikke virker sånn her), ærlig,snill, rettferdig.. av mine svake sider kan jeg si at jeg er nok litt stille sånn i starten, men etter at isen er brutt er det ikke noe problem. Tror jeg har mye å tilby jeg.. litt usikker på hva du sikter etter. Man gir vel og tar i et forhold.

Du faller for badboys altså.

Dessuten er din beskrivelse av deg ganske generisk og du virker helt alminnelig. En badboy vil ikke gidde å bruke tid på deg for han er opptatt med å nedlegge damer som deg ellers også.

Du kan ikke klage over at du aldri får menn du vil ha, når de mennene du vil ha har flere damer de kan velge og vrake mellom.

AnonymBruker
Skrevet

"Som er imot utdanning"? Hva betyr det? Er det noe man er for eller mot?

Høres ut som du sikter inn mot litt enkle menn som ikke er de mest seriøse, og de blir kanskje ikke tiltrukket av en ordentlig dame med utdanning og et "A4-liv"?

Det er ingen som bare ender i uheldige situasjoner gjentatte ganger, livet er det man gjør det til selv.

Men slike menn er ikke akkurat de som vil gjøre deg lykkelig heller. Jeg ville heller sett etter noe annet.

Anonymous poster hash: 397ba...11a
Skrevet

Men hvis det er sånne TS tiltrekkes av, ja, da tiltrekkes TS av sånne. Da har hun et problem og må selv ta konsekvensen av det.

AnonymBruker
Skrevet

Så du mener at det er umulig å gjøre noe med det?

Det var jo dumt, for jeg tiltrekkes også av feil type menn. Jeg prøver å gjøre noe med det.

AnonymBruker
Skrevet

Så du mener at det er umulig å gjøre noe med det?

Det var jo dumt, for jeg tiltrekkes også av feil type menn. Jeg prøver å gjøre noe med det.

Det er ikke feil av deg. Det ligger i kvinners natur å være tiltrukket av slike menn.

De mest lykkelige kvinnene er de som klarer å få skikk på en badboy. Da får de det beste av to verdner.

Men vi vet jo hvor ofte de faktisk klarer det....

AnonymBruker
Skrevet

Tror virkelig ikke det er fordi du er for stygg! Alle har individuell smak og det er alltid noen som syntes noen er pene, selv de "styggeste". Det har nok mere med måten du oppfører deg på, viser du nok interesse, virker du selvsikker uten å være klengete, har du interessante ting å prate om, får du han til å føle seg morsom osv. IKKE operer deg!!! Dette sitter bare i hodet ditt ikke på utseende ditt!

Anonymous poster hash: 78f02...4bd
Skrevet

Ts er selvdestruktiv som kun faller for hva som høres ut som loosers.

Skrevet

Ja, slike som TS faller for kan man trygt kalle tapere. Lurer på hva det vil si å være imot utdanning. Husker jeg kjente en fyr som begynte å mobbe da jeg begynte på siv.ing. studiet. Begynte med "skolenerd"-karakteristikker. Uansett, utdannelse = kunnskap, og ikke minst mulighet for bedre jobber og dermed bedre lønn. Broren min, som jeg har brutt kontakten med var også en slik. Siste tiden før bruddet drev han og trente hardt, og flekset med muskler for at jeg liksom skulle respektere ham. Jeg bare fnøs av det, og kom med noen bemerkninger til at det er lettere å trene seg til større muskler enn større hjernekapasitet, hvis sistnevnte er lav i utgangspunktet. Han ble lite blid for det. Og kom det en diskusjon om et eller annet gikk det ikke lang tid før jeg argumenterte ham i senk. Da føk han opp i sinne. Det var et klart tegn på at han ikke hadde noe mer å komme med, og han skjønte at han hadde tapt diskusjonen så det sang. Forøvrig fortalte mamma at han nå er forholdsvis feit, mens jeg selv er blitt mye mer fit enn jeg var den gang.

Man "havner" ikke bare i uheldige situasjoner. Man foretar egne valg som fører til disse situasjonene. Dette er sikkert folk som alltid skylder på andre for de problemene de har eller får, vil overhodet ikke lære av noen. Henger vel sammen med at de er "imot utdannelse", altså imot å tilegne seg kunnskap. De er vel så tjukke i hue at de ikke KLARER å tilegne seg kunnskap et studie vil kreve av dem. Så de kompenserer med å være brautende, kanskje voldelige, og de er gjerne imot utdannelse fordi de vet de ikke klarer å tilegne seg slik kunnskap selv. Det er en måte for dem å hevde seg, trykke andre ned. Det er et ordtak som heter "feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt, og de kloke er så fulle av tvil". Et annet et er "der er du, tett som en sil. Ofte på villspor, aldri i tvil". Tror det passer ganske bra på det taperpakket som TS tiltrekkes av.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, slike som TS faller for kan man trygt kalle tapere. Lurer på hva det vil si å være imot utdanning. Husker jeg kjente en fyr som begynte å mobbe da jeg begynte på siv.ing. studiet. Begynte med "skolenerd"-karakteristikker. Uansett, utdannelse = kunnskap, og ikke minst mulighet for bedre jobber og dermed bedre lønn. Broren min, som jeg har brutt kontakten med var også en slik. Siste tiden før bruddet drev han og trente hardt, og flekset med muskler for at jeg liksom skulle respektere ham. Jeg bare fnøs av det, og kom med noen bemerkninger til at det er lettere å trene seg til større muskler enn større hjernekapasitet, hvis sistnevnte er lav i utgangspunktet. Han ble lite blid for det. Og kom det en diskusjon om et eller annet gikk det ikke lang tid før jeg argumenterte ham i senk. Da føk han opp i sinne. Det var et klart tegn på at han ikke hadde noe mer å komme med, og han skjønte at han hadde tapt diskusjonen så det sang. Forøvrig fortalte mamma at han nå er forholdsvis feit, mens jeg selv er blitt mye mer fit enn jeg var den gang.

Man "havner" ikke bare i uheldige situasjoner. Man foretar egne valg som fører til disse situasjonene. Dette er sikkert folk som alltid skylder på andre for de problemene de har eller får, vil overhodet ikke lære av noen. Henger vel sammen med at de er "imot utdannelse", altså imot å tilegne seg kunnskap. De er vel så tjukke i hue at de ikke KLARER å tilegne seg kunnskap et studie vil kreve av dem. Så de kompenserer med å være brautende, kanskje voldelige, og de er gjerne imot utdannelse fordi de vet de ikke klarer å tilegne seg slik kunnskap selv. Det er en måte for dem å hevde seg, trykke andre ned. Det er et ordtak som heter "feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt, og de kloke er så fulle av tvil". Et annet et er "der er du, tett som en sil. Ofte på villspor, aldri i tvil". Tror det passer ganske bra på det taperpakket som TS tiltrekkes av.

Det er ikke nødvendigvis slik at alle som er imot høyere utdanning er tapere. Det handler jo litt om hvordan man er som person også. Jeg er enig i at det er vanskeligere å bli smart enn det er å bli stor. Men si meg, hvor mange damer får ikke disse brautende mennene og hvor mange damer får høyt utdannede som du?

Fakta er at selv brautende tapere kan danne seg familie og klare seg fint. En jeg kjenner er tatovert på store deler av kroppen, har pult mange damer, har aldri tatt høyere utdanning, er brautende og stor i kjeften. Men han behandler alle med respekt, har glimt i øyet og vet åssen man snakker til folk. Han har nå fått deg tre barn og lever lykkelig.

Si meg, hvor langt har du kommet med din utdannelse? Om du velger å klassifisere slike mennesker jeg skrev her som tapere. Hva er du da?

Jeg merker bare jeg blir provosert at du kan putte en hel gjeng mennesker og kategorisere alle som tapere. Det viser egentlig at du ikke er så smart som du tror.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...