Modent Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Etter å hatt hår fram til nå nedentil, har jeg nå tatt og fjernet alt hår og blitt helt glatt. Må si det var en ny opplevelse og kjenne seg helt naken nedentil. Har hatt sex med en ung mann på 25, og han ble svært begeistret at en dame på 38 kunne være så glatt. Tror kanskje jeg nå blir uten hår en tid, da jeg elsker unge menn. Lurer ofte på om jeg er normal som liker menn som er 10-15 yngre enn meg selv. Noen andre som kvinner på min alder som opplever det samme som meg i forhold til menn
tdm900 Skrevet 9. mai 2015 #2 Skrevet 9. mai 2015 Etter å hatt hår fram til nå nedentil, har jeg nå tatt og fjernet alt hår og blitt helt glatt. Må si det var en ny opplevelse og kjenne seg helt naken nedentil. Har hatt sex med en ung mann på 25, og han ble svært begeistret at en dame på 38 kunne være så glatt. Tror kanskje jeg nå blir uten hår en tid, da jeg elsker unge menn. Lurer ofte på om jeg er normal som liker menn som er 10-15 yngre enn meg selv. Noen andre som kvinner på min alder som opplever det samme som meg i forhold til menn Normal eller ikke, la heller dine lyster få føre deg dit du vil Det ville jeg ha gjort om jeg var deg Og at du nå også har opplevd noe nytt med å være helt glatt der nede, gjør vel ikke saken noe værre tipper jeg :D :D Bare kos deg det du orker med yngre gutter, hadde selv en dragning mot damer som var eldre enn meg, men ble jo aldri noe mer enn kun det på den tida Du vet i allefall å nyte det å være single Hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå