Gå til innhold

Cougar

Cinder

Anbefalte innlegg

Gjest Emera

Det nærmeste vi kommer et norsk begrep er kanskje "å være på barnerov?" Fra da jeg var ung husker jeg at dette uttrykket ble brukt om folk som skaffet seg mye yngre kjærester. Med alle de engelske ordene som lurer seg inn så glemmer vi de gode, gamle norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det nærmeste vi kommer et norsk begrep er kanskje "å være på barnerov?" Fra da jeg var ung husker jeg at dette uttrykket ble brukt om folk som skaffet seg mye yngre kjærester. Med alle de engelske ordene som lurer seg inn så glemmer vi de gode, gamle norske.

Å være på barnerov er ikke et godt uttrykk. Det degraderer jo mannfolka til drittunger :P Ingen mann vil bli kalt for en unge.

Anonymous poster hash: 01623...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kalles en mann som går etter yngre jenter da? Siden en kvinne blit kaldt cougar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva kalles en mann som går etter yngre jenter da? Siden en kvinne blit kaldt cougar

En mann :P

Anonymous poster hash: 01623...97a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gris.

Anonymous poster hash: 95261...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gris.

Bare av bittre damer som har latt seg forfalle og er misunnelige.

Anonymous poster hash: 74e01...4dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hysj, sånt nevner man ikke her. Hvem tror du sitter her og leser?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nei, det er nok sånn at menn som finner seg yngre damer er desperate og valgt bort av damer på sin egen alder.... :sarkasme:

Anonymous poster hash: 94634...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er nok sånn at menn som finner seg yngre damer er desperate og valgt bort av damer på sin egen alder.... :sarkasme:

Anonymous poster hash: 94634...f3d

Det er faktisk ikke helt usannsynlig. Just sayin bro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er faktisk ikke helt usannsynlig. Just sayin bro.

Jeg lurer på hva som må være grunnen til at de blir valgt bort. Altså, om de er attraktive nok for kresne ungjenter, hvorfor skal de ikke være attraktive nok for eldre damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva som må være grunnen til at de blir valgt bort. Altså, om de er attraktive nok for kresne ungjenter, hvorfor skal de ikke være attraktive nok for eldre damer?

Kanskje de er sosiale tapere blant jevnaldrende? Kanskje de på deres egen alder og eldre gjennomskuer skuespillet? Det er lett å imponere en 18-åring med bil, leilighet og champagne. Det er ikke fullt så lett når jentene er 28 og har master i I-Call-Bullshit og barnslig taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje de er sosiale tapere blant jevnaldrende? Kanskje de på deres egen alder og eldre gjennomskuer skuespillet? Det er lett å imponere en 18-åring med bil, leilighet og champagne. Det er ikke fullt så lett når jentene er 28 og har master i I-Call-Bullshit og barnslig taper.

Godt poeng. Det kan jo også være at de er uerfarne også. Og at det blir turnoff for kvinner i eldre alder. Det er mange som jeg har observert her på KG, som ikke vil ha en mann som ikke kjenner til familielivet f.eks. Eller hvordan det er å være i forhold. Og da blir de valgt bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...