Gå til innhold

Cougar


Cinder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Desperat.

Desperat er hvertfall ikke rette ordet på en som ikke tar til takke med en halvfeit gammel gubbe men heller velger seg en mann som er på toppen av formkurven ;-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men..

"Hva er cougar oversatt til norsk? Er det puma? Hvis det er puma, hva er da vitsen med å lage en Ford Puma og en Ford Cougar?"

Lol :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperat er hvertfall ikke rette ordet på en som ikke tar til takke med en halvfeit gammel gubbe men heller velger seg en mann som er på toppen av formkurven ;-)

Fortell deg selv hva du vil, men hadde du vært attraktiv nok, så hadde du fått attraktive menn i din alder til istedet.

Synd at du må ned i alder siden de i din alder ikke er interesserte lenger. Har du tenkt på at det er en grunn til at det kun er halvfeite gamle gubber som vil ha deg?

Anonymous poster hash: 95261...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell deg selv hva du vil, men hadde du vært attraktiv nok, så hadde du fått attraktive menn i din alder til istedet.

Synd at du må ned i alder siden de i din alder ikke er interesserte lenger. Har du tenkt på at det er en grunn til at det kun er halvfeite gamle gubber som vil ha deg?

Anonymous poster hash: 95261...b29

Bitter ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kaller vi en Cougar på norsk ?

Er du en Cougar?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Desperat.

Desperat kan man være i hvilken som helst alder, det er ikke spesielt for cougars; Jeg har ikke noe godt forslag til norsk oversettelse;

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quotation-Robin-Jones-Gunn-cowardice-dou

Jeg har en mye yngre kjæreste men vet ikke om det gjør meg til en Cougar. Har lyst å høre litt om hva nordmenn kaller Cougars. Er forberedt på lite flatterende begreper..,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mye yngre kjæreste men vet ikke om det gjør meg til en Cougar. Har lyst å høre litt om hva nordmenn kaller Cougars. Er forberedt på lite flatterende begreper..,

Jeg tror Cougarbegrepet også handler om et "forbruk" av unge menn. Altså en som jakter.....så kanskje du ikke havner helt innenfor begrepet hvis du er i ett lengre forhold med en yngre mann.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Cougarbegrepet også handler om et "forbruk" av unge menn. Altså en som jakter.....så kanskje du ikke havner helt innenfor begrepet hvis du er i ett lengre forhold med en yngre mann.

enig, det ligger noe med at cougars bare går etter yngre menn, fordi de er yngre menn og ikke på grunn av noe annet. hvis du bare liker yngre menn og bare er ute etter det, vil du falle innenfor cougarbegrepet mitt, mens hvis du bare tilfeldigvis har falt for en mann som er yngre enn deg, vil jeg ikke se på deg som en cougar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ofte på spøk at jeg er en cougar. Grunnen er at jeg bryr meg døyten om alderen på mannfolka, men menn er på topp når de er i begynnelsen av 30-åra.

Gutter i 20-åra er veldig umodne og gjerne alt for fulle av seg selv. Menn i 40-åra har mista piffen og er enten satte og sære, eller bare har gitt litt opp.

Menn i 30-åra har fortsatt lekenheten i seg, de er forsatt sugne på verden og de er aktive. De er bedre elskere enn 20-åringer og mer utholdende enn 40-åringer.

Så jeg faller oftere for menn i 30-åra til tross for mine 40 år. Rett og slett fordi det er mer kvalitet på de.

Noter: Ikke alle gutter/menn kan puttes inn i disse kategoriene ;) Hurra for forskjeller og mangfold.



Anonymous poster hash: 01623...97a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne vil rasjonalisere vekk at hun er uønsket på mange måter:

Finner hun seg en som er yngre fordi hun blir valgt vekk av de som er like gamle, og fungerer som en sugarmama for han til han finner noen bedre han også, så er hun en cougar.

Er en kvinne fortsatt singel selvom hun har en mastergrad i sosiologi, så er det fordi hun er for smart og skremmer menn.

Er hun en karrierekvinne med alt på stell og fortsatt singel, så er det lettere å si at menn er redde for selvstendige og sterke kvinner.

Men fakta er at de er vanlige og kanskje uønsket. Forklaringene og unnskyldningene derimot varierer.



Anonymous poster hash: 95261...b29
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bruce Wayne

Er du en Cougar?

Hvor bor du? var vel egentlig det spm som du skulle ha spurt om vel :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du? var vel egentlig det spm som du skulle ha spurt om vel :danse:

Nei, faktisk ikke. Jo kanskje, nei, jo :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne vil rasjonalisere vekk at hun er uønsket på mange måter:

Finner hun seg en som er yngre fordi hun blir valgt vekk av de som er like gamle, og fungerer som en sugarmama for han til han finner noen bedre han også, så er hun en cougar.

Er en kvinne fortsatt singel selvom hun har en mastergrad i sosiologi, så er det fordi hun er for smart og skremmer menn.

Er hun en karrierekvinne med alt på stell og fortsatt singel, så er det lettere å si at menn er redde for selvstendige og sterke kvinner.

Men fakta er at de er vanlige og kanskje uønsket. Forklaringene og unnskyldningene derimot varierer.

Anonymous poster hash: 95261...b29

Man er generelt uatraktiv når man er negativ til det meste og de fleste.

Er man positiv og søkende, så kan man velge og vrake og da velger man det beste ;)

Anonymous poster hash: 01623...97a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er generelt uatraktiv når man er negativ til det meste og de fleste.

Er man positiv og søkende, så kan man velge og vrake og da velger man det beste ;)

Anonymous poster hash: 01623...97a

Jeg snakker jo selvsagt om disse damene som forblir single, eller ikke er attraktive for menn i sin egen alder. De finner en grunn.

Mens kvinner som du nevner, altså positive og søkende kan velte seg i menn. Det er bare det at de som er som de jeg nevnte ikke nødvendigvis er slik. Og da finner man heller en grunn, enn å innse at man selv ikke holder mål.

Anonymous poster hash: 95261...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...