Gå til innhold

Hadde du kysset daten din hvis h*n hadde...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

munnsår på leppen?

Anonymous poster hash: 4849b...0d4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som dere skjønner skal jeg på date ikveld, og har fått munnsår. Dette syns jeg selv er veldig ekkelt, og vurderer å avlyse det. Vi skal møtes ordentlig for første gang, også kommer dette i veien.... så da lurer jeg på om det er jeg som overdriver det hele, eller om det faktisk er like ille som jeg tenker det er.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må dere kysse idag da? Det går bra om man venter til andre date....

Anonymous poster hash: e3e6a...ff0

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må dere kysse idag da? Det går bra om man venter til andre date....

Anonymous poster hash: e3e6a...ff0

Fordi vi har planlagt dette lenge, begge har travel hverdag og vi endelig har fått til det nå. Skal lage middag sammen og jeg skal ligge over. Såklart forventer jeg et lite nuss :fnise:

Skrevet

Hvor stort er det? Hadde ikke vært noe problem for meg så lenge det ikke tok halve leppa og var som et åpent sår liksom...
Pluss, det er jo bare et munnsår, hun vet jo at det kommer til å gå bort til slutt (mest sannsynlig hehe).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det. Kjæresten min har munnsår nå, og vi har ikke kysset på tre dager :P Livredd for å få det selv :sjenert:

Anonymous poster hash: 16372...99e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor stort er det? Hadde ikke vært noe problem for meg så lenge det ikke tok halve leppa og var som et åpent sår liksom...

Pluss, det er jo bare et munnsår, hun vet jo at det kommer til å gå bort til slutt (mest sannsynlig hehe).

Såret er ikke sååå stort lenger. Er ikke åpent sår, men det har ikke grodd helt heller!!

Fikk feil behandling, så apotekdama ga meg Prolipp som jeg skulle smøre med ... hadde jeg bare gjort det fra starten av hadde såret sikkert blitt så godt som borte nå. Så er litt bitter.

Han vet jo også at jeg har sår på leppa, så han vet jo hva han forventer seg. Men jeg gruer meg fortsatt veldig mye

AnonymBruker
Skrevet

Nope, ikke tale om. Hadde faktisk blitt fornærmet hvis du prøvde.

Anonymous poster hash: 33e02...ee6
Skrevet

Det finnes plaster man kan sette på munnsår på leppene. Men det beste er vel å la være å skjule det. Så får daten velge selv! Han kan jo også ha det, og da spiller det jo egentlig ingen rolle.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det. Kjæresten min har munnsår nå, og vi har ikke kysset på tre dager :P Livredd for å få det selv :sjenert:

Anonymous poster hash: 16372...99e

Jeg håper at du er en kvinne og at menn ikke er like fisefine på det .... ååååh, hvorfor måtte det skje meg akkurat nå!!! Så ergelig :fnise: blir så sint at jeg må flire

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes plaster man kan sette på munnsår på leppene. Men det beste er vel å la være å skjule det. Så får daten velge selv! Han kan jo også ha det, og da spiller det jo egentlig ingen rolle.

Ja, men jeg føler det plasteret får såret til å se enda verre ut. Men jeg skal ta med, så får han bestemme selv. Han VET jo at jeg har sår på leppa, og ville likevel ha meg der, såååå. Kanskje stemingen mellom oss ikke blir så romantisk at han vil kysse meg :fnise:

Skrevet

Såret er ikke sååå stort lenger. Er ikke åpent sår, men det har ikke grodd helt heller!!

Fikk feil behandling, så apotekdama ga meg Prolipp som jeg skulle smøre med ... hadde jeg bare gjort det fra starten av hadde såret sikkert blitt så godt som borte nå. Så er litt bitter.

Han vet jo også at jeg har sår på leppa, så han vet jo hva han forventer seg. Men jeg gruer meg fortsatt veldig mye

Prolip hjelper alltid ja! Det eneste som fungerer på meg...

Prøv å ikke tenke på det så mye. Gutta bryr seg som oftest mindre enn oss jenter hvert fall :fnise:

Men ja, stemmer også på at du venter å ser. Han kommer sikkert til å prøve å kysse deg uansett.

Lykke til, og kos dere!

Skrevet

Ja, men jeg føler det plasteret får såret til å se enda verre ut. Men jeg skal ta med, så får han bestemme selv. Han VET jo at jeg har sår på leppa, og ville likevel ha meg der, såååå. Kanskje stemingen mellom oss ikke blir så romantisk at han vil kysse meg :fnise:

En venninne av meg bruker sånne små runde plaster for munnsår, jeg ser de ikke med mindre jeg går helt oppi ansiktet hennes. Og siden daten allerede vet du har sår bryr han seg sikkert ikke om å se plasteret hvis du helst vil ha det på.

Skrevet

Det er jo en herpes type og det er jo ikke noe man har lyst til å få akkurat så for meg hadde det vært uaktuelt med kyssing. Men jeg hadde ikke kutta ut en fyr pga det, hadde bare latt være å kysse på den daten 😘

Skrevet

Øøøh... Man er jo ganske dust om man kysser folk, mens man har munnsår. Det smitter jo. Hva faan...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...