Gå til innhold

Gråter HELE tiden

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid vært lettrørt, men i det siste har det tatt helt av. I den siste uken ca. har jeg begynt å gråte av ALT. Jeg overdriver ikke. Jeg gråter av at noen får terningkast 6 på antrekk i et blad, jeg gråter av at det er en katt på TVen og av at jeg ser noen som hopper i fallskjerm eller noen ler hjertelig og så videre. Jeg begynner egentlig å bli veldig bekymret. Jeg kjenner jeg nesten begynner å gråte av dette, liksom. Jeg kjenner meg ikke deprimert eller trist, det er bare masse tårer. Jeg går på videregående skole, på en ganske krevende linje, men jeg føler ikke jeg er unormalt stresset. I vennegjengen er det en del drama, men ikke noe jeg ikke er vant til. Mamma og jeg har hatt en del krangler i det siste, men jeg kjenner ikke på noen slags angst for det.

Er det noen som har det liknende? Høres det unormalt eller farlig ut, eller er det normalt og jeg bare overanalyserer? Tusen takk for alle svar!

Anonymous poster hash: a932d...c99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det høres ut som det er litt mye hormoner som surrer rundt. PMS?

Anonymous poster hash: a3c77...a4a
AnonymBruker
Skrevet

Først tenkte jeg at dette var et innlegg på gravidforum, men i så fall ville du jo skrevet det. Kan det være at du er gravid? Hormoner gjør dette med deg.

Anonymous poster hash: 6711f...af7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det høres ut som det er litt mye hormoner som surrer rundt. PMS? Anonymous poster hash: a3c77...a4a

Først tenkte jeg at dette var et innlegg på gravidforum, men i så fall ville du jo skrevet det. Kan det være at du er gravid? Hormoner gjør dette med deg. Anonymous poster hash: 6711f...af7

TS her. Nei, ikke gravid, det vet jeg for sikkert. Nettopp ferdig med mensen, så PMS er nok veldig usannsynlig. Haha, vet ikke om det her er helt irrelevant, men jeg har den siste tiden gått på en kur mot sopp, kan det ha noe med saken å gjøre? Haha, beklager for litt for detaljert.

AnonymBruker
Skrevet

Utbrent? Deprimert?

Anonymous poster hash: 414a7...238
AnonymBruker
Skrevet

Du gråter mye lettere enn før, og du skriver at du har kranglet mye med moren din. Det er noen følelser som er i sving her. Jeg tenker at du bør sjekke ting som handler om hormoner (medisiner, ulike sykdommer) du avviser depresjon og utbrenthet i HI, men tenk litt mer på dette, det er ikke så lett å oppdage for det sniker seg på uten at man alltid oppdager det.

Anonymous poster hash: 6711f...af7

AnonymBruker
Skrevet

Utbrent? Deprimert? Anonymous poster hash: 414a7...238

Det er liksom det jeg lurer litt på, om det høres sannsynlig ut at det kan være noe sånt.

Du gråter mye lettere enn før, og du skriver at du har kranglet mye med moren din. Det er noen følelser som er i sving her. Jeg tenker at du bør sjekke ting som handler om hormoner (medisiner, ulike sykdommer) du avviser depresjon og utbrenthet i HI, men tenk litt mer på dette, det er ikke så lett å oppdage for det sniker seg på uten at man alltid oppdager det.Anonymous poster hash: 6711f...af7

Går ikke på noen medisiner, men tror du en prat med en helsesøster eller noe kan utelukke/påvise depresjon eller utbrenthet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...