AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Jeg har de siste dagene vært en del svimmel. Er forkjølet og har logget utslått på benken i 3 dager, merkelig nok uten feber men har vært like slakk som om jeg har hatt dette. Jeg har potte tett neste, den er nesten ikke brukende Tingen er den at jeg var avhengig av otrivin, jeg fikk beskjed etter operasjon i mai 2014 om å ikke bruke dette da det var en av grunnen til at slimhinnene var ødelagt. Så den er ca konstant tett. Uansett mitt spørsmål er vell: Kan det være normalt og være skikkelig svimmel i perioder når man er potte tett i nesa? Anonymous poster hash: b21a9...abe
Millimani Skrevet 11. mai 2015 #2 Skrevet 11. mai 2015 Tja...har man problemer med å puste så vil jo svimmelheten melde seg
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 11. mai 2015 #3 Skrevet 11. mai 2015 Er man syk så blir man gjerne svimmel. Dersom du ikke kan bruke nesespray så kan du prøve å bruke vanndamp for å åpne luftveiene. Ellers bare passe på å drikke og spise nok, selv om du kanskje ikke er sulten eller tørst
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #4 Skrevet 11. mai 2015 Jeg har de siste dagene vært en del svimmel. Er forkjølet og har logget utslått på benken i 3 dager, merkelig nok uten feber men har vært like slakk som om jeg har hatt dette. Jeg har potte tett neste, den er nesten ikke brukende Tingen er den at jeg var avhengig av otrivin, jeg fikk beskjed etter operasjon i mai 2014 om å ikke bruke dette da det var en av grunnen til at slimhinnene var ødelagt. Så den er ca konstant tett. Uansett mitt spørsmål er vell: Kan det være normalt og være skikkelig svimmel i perioder når man er potte tett i nesa? Anonymous poster hash: b21a9...abe Ikke unormalt og være svimmel når man er forkjøla. Det er forbindelse med nesa og ørene. I ørene styres væskebalansen og selve balansen våres. Når man i tillegg puster rart pga tett nese så blir man ør i hodet. Anonymous poster hash: ca8fe...681
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå