AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #1 Skrevet 8. mai 2015 Noen som har noen erfaringer med restylane i leppene? Jeg øsnker meg så veldig bare litt, et minimum med restylane i leppene for å få de litt større, men er veldig redd og skeptisk. Noen som kan fortelle meg litt mere? Bør jeg være redd for reaksjoner? Har jo sett en del googlebilder som jeg angrer på :o Anonymous poster hash: 72af6...f1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå